birrei Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har planer om å dra sammen med samboeren min til Florida 2011 for å studere der. Jeg har pekt meg ut en skole som ligger i nærheten av hannes skole men skjønner relativt lite av systemet deres. Noen som har noe erfaring med å søke og har studert i usa? og noen som kan forklare meg hva som menes når det står "$331.40 per credit hour" ? lurer veldig på prisen.. her er skolen jeg har funnet http://www.daytonastate.edu/ Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er ofte sånn at du må ta opptakstester, og da er d viktig å være ute i god tid! Skal selv søke i USA til neste år, og må gjennom TOEFL og SAT Subject tests (google de!) Men informasjon om hvordan internasjonale studenter skal gå frem for å søke pleier å finnes på skolenes nettsteder! (Hvertfall for de store universitetene) Lenke til kommentar
Requi Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Skal selv søke i USA til neste år, og må gjennom TOEFL og SAT Subject tests Hvorfor tar du ikke bare SAT'n? Istedenfor subject testen(e )... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå