kekepower Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Heisann folkens, jeg har planer om å sette opp et bittelite server rom hjemme for å få bort noe og/eller mesteparten av støyen fra flere Dell servere. Rommet blir ikke større enn at jeg vil få plass til 3-4 maskiner der inne og jeg regner da med at det vil bli usansynlig varmt inne i dette lille rommet... Sååå, det jeg lurer på er: Finnes det rimelige og helst så kondensfrie kjøleløsninger for små rom? Hvis jeg klarer å holde tempen i dette rommet mellom 15 og 20/25 grader vil jeg være fornøyd. På forhånd takk. Hilsen kekePower Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 En kompiss av meg har serverene sine stående på loftet i garasjen. DER er det kaldt der Om vinteren må han pakke inn HDDene slik at de ikke skal bli for kalde og slutte å fungere Hihi! Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Så det er ingen som har noen gode forslag... Jaja, jeg får finne på noe lurt, så kan jeg komme tilbake til dere kekePower Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vil ikke anbefale loftet om sommeren i allefall. Men det må bli i en kjeller som ikke er så fuktig at det blir et problem. Husker jeg rett så stiger varmen oppover, altså fra kjelleren til første etasje. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 En kompiss av meg har serverene sine stående på loftet i garasjen. DER er det kaldt der Om vinteren må han pakke inn HDDene slik at de ikke skal bli for kalde og slutte å fungere Hihi! Kaldt på lofte i en garasje? av alle steder jeg har bodd har garasjen vært DRIT varm på sommern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå