Gå til innhold

Hvor mye mer tåler HX750?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har forstått det riktig, så kan du kun kjøre lyd gjennom en forsterker, mens du også kan kjøre bilde gjennom en reciever. Dvs. at hvis du feks har en PS3, så må du koble lyd separat til en forsterker med denne og kjøre bilde direkte til TVen, mens du med en reciever kan kjøre både lyd og bilde gjennom denne vha HDMI.

Har allerede ett headset som er helt sykt, aner ikke hvilket merke, men fattern fikk det i 50'års gave av en lydspesialist, og det er ufattelig syk lyd i det. Men orker ikke bruke headset til musikk, vil ha lyden rundt meg, og kjenne den slå i kroppen! dribble.gif

Men nå kan det hende jeg får kjøpt meg forsterker ikveld, så får vi se.

Hehe, ok. Håper du har mer lydtolerante foreldre (og evt. fremtidig samboer) enn jeg har hatt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen mellom en forsterker og en reciver er at en forsterker kun tar inn lyd, regulerer denne utifra volum, bass og diskant for så å forsterke signalet og sende det ut til høyttalerene. I gamle dager var det slik at en reciver var en forsterker med radio :p men det har blitt litt mer funksjonalitet i løpet av åra..

@ du med dårlig IP: CV er bra det, men selv kjøpte jeg QLN Artech 8 fordi de låter så mye bedre og har finere utsende(syntes jeg da). Jeg har hørt alt i XLS-seria og må si at XLS-28 var den som imponerte meg mest pga. mye trykk til liten pris og lite kabinett. MEN jeg ville kjøpt Artech8 hvis jeg var deg. Har de selv med en C372 og syntes det er en ferfekt kombo. Artech8 er det mer kvalitet i og de spiller dypere. XLS-28 går ikke akuratt dypt med sine 45Hz mot Artech8 sine 28Hz.

Lenke til kommentar

@ du med dårlig IP: CV er bra det, men selv kjøpte jeg QLN Artech 8 fordi de låter så mye bedre og har finere utsende(syntes jeg da). Jeg har hørt alt i XLS-seria og må si at XLS-28 var den som imponerte meg mest pga. mye trykk til liten pris og lite kabinett. MEN jeg ville kjøpt Artech8 hvis jeg var deg. Har de selv med en C372 og syntes det er en ferfekt kombo. Artech8 er det mer kvalitet i og de spiller dypere. XLS-28 går ikke akuratt dypt med sine 45Hz mot Artech8 sine 28Hz.

Takk for tipset, de så veldig bra ut, men så digger jeg faktisk designet på CV. Synes fest-høyttalere skal se litt harry ut. Men vis jeg skal ha meg ett hjemmekinoanlegg eller ett anlegg som skal stå i en stue, så ville jeg nok heller gått for noe alla Artech 8, men siden jeg skal ha den i en festbule (kjellerstua mi), så blir det nok mer til at jeg tar det harry designet som forresten matcher PC'en min =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...