PuterDude Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Når man programmerer er det ofte man samarbeider med andre om større eller mindre prosjekter. Jeg lurte derfor på; er det noen sider som man kan gjøre dette på? F.eks opprette en bruker og kunne opprette prosjekter og invitere andre brukere til prosjektene... Dere vet, nesten som Google Docs for programering. Takk for svar! - PD Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Min anbefaling er Jira for prosjektstyring. Ein har også Trac/Bugzilla osv... men eg synes Jira er overlegen alle dei grunnet at det er lett å tilpasse det til din type prosjektstyring. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 http://www.redmine.org/ har jeg hørt en del bra om. Ikke prøvd selv og vet ikke om det er helt hva du er på jakt etter. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Redmine er min favoritt, jeg bruker den til nesten alle mine prosjekter. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vi bruker AgileZen - veldig enkel, men perfekt om man vil bruke Kanban som utviklingsmetode. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg bruker Google Code med Mercurial for Glorg2. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Github og Gitorious er flotte alternativ. Desse to brukar Git som versjonskontroll. Sjølv brukar eg Trac (ein litt enklare versjon av Redmine slik eg har skjønt) og Subversion, som eg hostar på eigen boks. Endret 27. april 2010 av ratata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå