HH78 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg er nyinnflyttet fra Oslo til Drammen og har endelig mulighet til å leie båtplass (Union Brygge) for en fornuftig pris som man ikke må stå i kø et par år for å få. Anbefales:) Som både nyinnfyttet til Drammen og straks båteier for første gang. Noen av dere som har erfaring som båteier i Drammen og kan komme med båttips verdt å ta med seg? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vet du hvilken båt du skal ha? Ellers, gratulerer med båtplass! Stort skritt for mange det, og skal ærlig innrømme at jeg er altfor bortsjemt når det gjelder båtliv Vanskelig å komme med tips når jeg vet så lite om deg og hvor mye du kan og vet fra før, men sier deg ihvertfall en ting: Jevnt vedlikehold av båten, og den vil holde seg mye mer i verdi! Båtutstyr er også veldig dyrt hvis du skal ha skikkelig kvalitet, så ta godt vare på det Ellers, lykke til! Det er bare å glede seg, båtliv er konge! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ett tips kan jo være å være tålmodig hvis du skal ut av Drammensfjorden... den er lengre og kjedeligere i virkeligheten enn på kartet... (kommer igjen litt an på hvor stor båten er - hva du bruker den til - hvor langt du skal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå