ponke Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Gjør det enkelt å dele skjermen i to. Les mer Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvordan er det sammen med flere skjermer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I Win7 virker det litt dårlig, du får bare valget helt til høyre og venstre, ikke per skjerm. Men total bildet.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I Win7 funker det vel på flere skjermer om man benytter seg av windowstast+høyre/venstre? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Stemmer det Atald. Lurer litt på hvorfor det ikke kunne blitt implemert noe med å holde musa i midten av skjermene.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I Win7 funker det vel på flere skjermer om man benytter seg av windowstast+høyre/venstre? Joda, det gjør det vist. Takk for tipset! Men må si at jeg savner å kunne bruke musa til det samme.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har dette programmet selv på macen og kan anbefale dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Apple må få ut fingeren og disable mus-akselerasjonen sin snart. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker OSX på min MBPro hehe. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det gir ingen mening for meg, The Coon. Jeg finner det svært nyttig, og da spesielt med en trackpad. Gull å slippe å dra fingeren fra side til side flere ganger for å komme seg over til andre siden av skjermen. En mulighet for å disable akselerasjonen derimot kan være greit. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Snedig program, har brukt det en god stund. Forøvrig gir BetterTouchTool også slik funksjonalitet, og det er, i motsetning til cinch, gratis. http://blog.boastr.net/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tips: Et lignende program for Windows heter Sizer. Der kan man velge størrelse og posisjon (f.eks halve skjermen høyre side) og enkelt klikke på knappene øverst til høyre i vinduet for å styre størrelsen og posisjonen dit man vil ha det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er ikke denne funksjonen i W7? Har ikke giddi og lest gjennom så mye nå... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) I Win7 funker det vel på flere skjermer om man benytter seg av windowstast+høyre/venstre? Haha, du er helten min! Har hatt lyst på en slik funksjon i lang tid. Steike... Win+opp og ned er også ganske stilig! Lærer så lenge en lever gitt. Endret 27. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Winsplit revolution! http://www.winsplit-revolution.com/ Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart meg i alle år uten denne. tastestyrt kontroll av alle vinduer, fungerer som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå