Gå til innhold

snakke i mic til kun venner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre har vi på PS3 ikkje muligheit til å prate med venner medan vi speler spel. Vi er derfor heilt avhengige av at spelet har ein innebygd funksjon for dette.

På MW2 er denne funksjonen slik at du kun kan snakke med alle spelerane under nedtellinga før eit nytt kart og at du kun kan snakke med ditt lag under omgangen.

Alle på ditt lag vil då høyre deg med mindre dei sjølv går inn og setter deg på mute.

Andre spel har andre løysningar, som f.eks at kun dei med mikrofon kan høyre andre med mikrofon.

Eller så er det ein chat funksjon på PS3, men denne kan du kun bruke når du står i PSN menyen, skal du spele eit spel så må du lukke chatporgramet.

Lenke til kommentar

Hadde vært bra med ein måte å chatte med venner medan du speler på ja.

Men her er det også to sider av saka. Nå veit eg ikkje korleis Xbox har ordna det men med partychat som er uavhengig av spelet du spelar så åpner dette for muligheita til juks.

Med eit party chat system så kan f.eks to venner holde kontakt med kvarandre sjølv om dei er på forskjelige lag, har du ein heil kompisgjeng som spelar kan ein av dei gå inn på det andre laget for å spionere.

Dette er sjølvsagt alereide mulig via andre chat systemer som skype, messager eller mobiltelefon, men ein innebygd funksjon vil nok gjere det meir sannsynlig at slik juks skjer.

Lenke til kommentar

har sonic all star racing.når jeg spiller online og er i lobbyen kommer det opp snakkebobbler på flere spillere å jag kan høre at de snakker.Iskrivende stund er det noen som snakker asiatisk.Så jeg lurer på om de bruker bluetooth headsett el

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...