King-Nothing Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Tok noen bilder for broren til dama mi, da han skulle selge bilen. Ble ganske fornøyd med interiørbildene, men tar gjerne i mot tips til hvordan det kan gjøres enda bedre. Brukte én blits i hver døråpning foran, skutt gjennom paraplyer. Endret 26. april 2010 av King-Nothing Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kunne fint ha vaska pedalene og matta Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Vel, den delen var det ikke jeg som stod for. Jeg har stått for fotograferingen og det er det jeg ønsker tilbakemeldiger på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kanskje ha fjernet merket til Peugeot'en som står parkert framfor bildet, det er forstyrrende å se det komme opp ifra vinduet. Så er jeg usikker på om bildet er i vater eller ikke, det føles ikke slik da ene setet kommer fram på venstresiden, der det også er en flekk av noe slag på selve setet..i forhold til setet på venstresiden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er ikke helt overbevist av utsikten ut frontruta - bilen stod heller ikke på et plant underlag, antar jeg? Annen utsikt, og i vater. Ellers - fine bilselgebilder! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Du burde fjernet bilen foran og forsåvidt tatt bildet et annet sted, f.eks ved en høyde hvor en ser ned på byen eller noe i den dur. Beveger oss inn i bilen, du har truffet med et fint lys her dog, det som trekker ned litt er at bilen/kamera ikke er i plan. Alt i alt var det Du burde fjernet bilen foran og forsåvidt tatt bildet et annet sted, f.eks ved en høyde hvor en ser ned på byen eller noe i den dur. Forøvrig bra bilder =] Endret 29. april 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå