TST Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Utviklerne som står for blant annet Vice City, gir igjen gass med en ny storsatsning - Midnight Club II. Som i filmen The Fast and the Furious, handler spillet i all hovedsak om ulovlige gateløp. Urutinerte sjåfører bør spenne fast bilbeltene, mens vi andre gjør oss klare til å kjøre bil med stil. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=417 Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Dette skal helt klart kjøpes, ettersom jeg hadde veldig sansen for 1'ern. Men er litt skeptisk til biler i trafikken som "oppsøker" problemer. De skal vel helst kjøre som normalt. Uansett, må vente til fredag. Da er det Xbox utgaven kommer ut her til lands. Kanskje like greit, øver til muntlik eksamen. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg sitter og venter på at Midnight Club kommer også. Bestillte det i går, dog til PS2, har munntlig eksamen jeg og forresten. Kom opp i religion. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vel, vil bare påpeke at MC2 er laget av Angel Studios som ble kjøpt opp av Rockstar og fikk navnet Rockstar San Diego like før MC2 var ferdig. Så det er nok ikke samme utviklerne som ståpr bak GTA*. Angel Studios har derimot laget klassikere som Midtown Madness 1 og 2, Smuglers Run-serien og Midnight Club. Derfor vil jeg karakterisere spillet som litt 'midtownsk'. Har forresten 3mx muntlig om få timer, det går rett til sæds. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehe, akkurat ferdig med religion. Gikk ganske greit. Time for some gaming! Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jepp! geografi over nå.digg! håper midnight kommer til fredag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg