AloBeger Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei hei!! Har laget en intro video til mine kommende Call Of Duty videoer og lurer på hva dere mener. Her kan du se den Vet ikke om dette er rett forum for denne type diskusjon, men viste ikke helt hvor den passet inn. -Alobeger Endret 26. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Bolla3 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det var stilige effekter, men etter min mening var den kanskje litt for lang. Ellers så var egentlig alt veldig kult i mine øyne Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Alt var veldig velgjordt og det er bare 2 ting jeg kunne tenkt meg å skifte på. Den er bitte litt lang. Og det ordet i midten som jeg heller ikke klarte å få med meg etter å ha sett den 3 ganger hvor lysstrålen gikk til venstre og så tilbake igjen til høyre var litt missledende når det gjelder å få med seg hva som er skrevet. Ellers en veldig bra intro =) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Flyttes over i forumet for videoredigering, den hører nok best hjemme der, iallefall om det er den tekniske biten du vil ha tilbakemeldin på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå