Ekinorak Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei, kjøpte meg en Optoma HD200X. Da den ikke har noe mulighet for å justere mye på bildet fikk jeg problemer med å tilpasse den til lerretet. Når den står på et bord plassert vannrett blir bildets underkant i en rett vinkel fram til veggen. Jeg hadde planer om å henge den opp på veggen og skulle bruke det gamle projektor opphenget mitt som er en justerbar plate som henges på veggen. Måtte henge projektoren lavt på veggen. Den har fått seg noen headsmash's allerede.. Så jeg må flytte den. I tillegg måtte jeg stille inn dem digitale justeringene på max for å justere bildet. Tenkte å kjøpe meg et oppheng som en fester i taket. Lurer på et par ting. Hvordan finner jeg ut om projektoren min passer til opphengene. Er det lett å snu bildet, ettersom dette blir snudd på hodet. Vil dette opphenget passe? Barkan Projector Ceiling Mount Eventuelt noen oppheng å anbefale? Holder meg under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 De fleste universaloppheng vil passe om ikke skruene på PJen er veldig sært plassert. Det kan du jo enkelt måle og sammenligne. Det er enkelt å snu bildet i PJen menyer. Ikke bruk funksjoner som Keystone, etc da de forringer bildekvaliteten kraftig. Lykke til ! Hei, kjøpte meg en Optoma HD200X. Da den ikke har noe mulighet for å justere mye på bildet fikk jeg problemer med å tilpasse den til lerretet. Når den står på et bord plassert vannrett blir bildets underkant i en rett vinkel fram til veggen. Jeg hadde planer om å henge den opp på veggen og skulle bruke det gamle projektor opphenget mitt som er en justerbar plate som henges på veggen. Måtte henge projektoren lavt på veggen. Den har fått seg noen headsmash's allerede.. Så jeg må flytte den. I tillegg måtte jeg stille inn dem digitale justeringene på max for å justere bildet. Tenkte å kjøpe meg et oppheng som en fester i taket. Lurer på et par ting. Hvordan finner jeg ut om projektoren min passer til opphengene. Er det lett å snu bildet, ettersom dette blir snudd på hodet. Vil dette opphenget passe? Barkan Projector Ceiling Mount Eventuelt noen oppheng å anbefale? Holder meg under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå