verwooks Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Får ikke flyttet icq over til skjerm 2. Har prøvd instillinger i både hydravision og i ICQ uten hell. Eller ei goggle ville gi meg en løsning på dette problemet. Litt kjekt å hatt IRC og ICQ oppe på skjerm 2 mens jeg satt og spilte AO i windows mode på skjerm 1. Åssen ordner jeg dette ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 du får bare ikke dratt det over? samme problem jeg har med PCTVPro programmet jeg har.. Samtidig har jeg problemer med at om maskinen har begge skjermene så lagger enkelte spill utrolig, mens andre går helt fint. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 du får bare ikke dratt det over? samme problem jeg har med PCTVPro programmet jeg har.. Samtidig har jeg problemer med at om maskinen har begge skjermene så lagger enkelte spill utrolig, mens andre går helt fint. Får ikke bare dratt det over nei .. Lenke til kommentar
joka Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 for å flytte icq, ta tak i venstre side (om du har andre skjerm til venstre) og dra den over til andre skjermen, så tar du tak i høyre side og gjør det samme og vips så er icq på den andre skjermen Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 for å flytte icq, ta tak i venstre side (om du har andre skjerm til venstre) og dra den over til andre skjermen, så tar du tak i høyre side og gjør det samme og vips så er icq på den andre skjermen Venstre side og høyre side av HVA da ? Den DOCKER jo på siden av skjerm to uansett hva jeg gjør .. Lenke til kommentar
joka Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 venstre side, kanten på vinduet.... dra ut vinduet over til den andre skjermen... og gjør det samme med andre siden (kanten) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 venstre side, kanten på vinduet.... dra ut vinduet over til den andre skjermen... og gjør det samme med andre siden (kanten) Det går ikke .... Sendte mail til icq, og fikk svar at ICQ ikke støttet dualscreen. Håper det kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis du ikke har noe i mot å bytte program,. men vil veldig gjerne motta ICQ beskejr på Dual Screen kan du jo teste andre programmer, som for eksempel Trillian? Vet ikke om det støtter, men det er vel verdt et forsøk Lenke til kommentar
joka Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 det går... jeg har icq på dual screen! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 det går... jeg har icq på dual screen! Hvilken verisjon bruker du da ? Nytter ikke hos meg iallefall .. Har prøvd det meste. Har også prøvd å relokalisere skjermen til en annen plass på skjerm egenskaper og dratt icq skjermen fra bånn av slik at den ikke docker seg. Men når jeg tar det tilbake til vanlig igjen .. hopper den tilbake til skjerm 1 igjen .. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva med å kjøre skjerm1 som skjerm2 ? Og send spillet over til den andre skjermen (enelleraen hotkey) Lenke til kommentar
joka Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg bruker icq2003a... men jeg har prøvd icq med dual screen helt siden icq98... icq kan ikke flyttes over til andre skjermen helt sånn uten videre... du må ta tak i kanten og "forstørre" icq (slik at den dekker begge skjermer) og så tar du tak i den andre kanten og forminsker. samme måte som om du f.eks skulle dra IE slik at den dekker begge skjermer. litt vrient å forklare, men.... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 jeg bruker icq2003a... men jeg har prøvd icq med dual screen helt siden icq98... icq kan ikke flyttes over til andre skjermen helt sånn uten videre... du må ta tak i kanten og "forstørre" icq (slik at den dekker begge skjermer) og så tar du tak i den andre kanten og forminsker. samme måte som om du f.eks skulle dra IE slik at den dekker begge skjermer. litt vrient å forklare, men.... Hvorfor sa du det før da ? haha . ... er litt forskjell på å forstørre (resize) og "ta tak i den ene og ta tak i den andre". Skjønte jo ikke pøkk. hehe Men takk for hjelpen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå