enmannen Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har fått i oppdrag av onkel å sette i en større HD samt noe ram og et skjermkort. Det er en Compaq Presario / P3 450 Jeg var innom biosen bare for å sjekke muligheter til div oppsett/tweaking osv.. men biosen har jo INGEN muligheter (nesten) Regner med at ting går bra, men er det noen som har tips/erfaringer når det gjelder og oppgradere disse systemene?(compaq er vel litt sære?) Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 De fleste Compaq maskinene disabler automatisk det internet grafikk kortet når du setter i et nytt. Jeg har hatt litt problemer med "billig" ram på endel Compaq maskiner, men de aller fleste merke-ram brikkene fungerer kjempefint. Den største hd'en jeg har testa i en Compaq PC, var på 130 Gb. Med nyeste bios fungerte det også helt greit. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Takker! Det ordner seg sikkert. Har du noen hotte tips til en compaq site (med evt bios updates+drivere osv..?) Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 http://www.compaq.com har det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå