Gjest jente17 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det hele startet i påsken, med at jeg fikk et par kviselignende flekker i ansiktet. De sprakk aldri, men gikk tilbake og etterlot seg noen små rare svarte prikker som fortsatt er der. Når jeg våkner om morgenen ser det ut som om det har smittet over på hodeputen, det ligger igjen litt svart fint støv på det. Vanligvis er jeg en svært aktiv person, med stor interesse for utendørsaktiviteter, men etter påske har jeg gradvis blitt slappere, og vil bare være hjemme og se TV. Har faktisk skulket skolen en del dager for å få med meg «I gode og onde dager» på dagtid. Har rett og slett blitt hekta og klarer ikke tanken på å sitte på skolen når jeg vet at programmet går på TV 3. Jeg lyver for foreldrene mine og sier jeg er syk for å bli hjemme. Det er ikke så vanskelig å overbevise dem for jeg ser ikke helt frisk ut. Det jeg mistenker er at det er en sammenheng mellom de svarte prikkene og mitt plutselige behov for I gode og onde dager. Er det noen som kan gi meg et fornuftig svar på hva det kan dreie seg om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå