glenni92 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 skal bytte eksos anlegg på en cpi power xt 50, men det sitter en slange inn i eksospotta den delen som er intil motoren og den slangen er sveisa fast.. hva er den til og gjør det noe om jeg kjører uten den? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Forklaringen din sier meg nesten ingenting. Mener du den lille gummislangen som går fra svanehalsen og opp i luftfilterboksen igjen? Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Forklaringen din sier meg nesten ingenting. Mener du den lille gummislangen som går fra svanehalsen og opp i luftfilterboksen igjen? ja.. en slange som er sveisa fast i svanehalsen og går opp i en boks ja xD Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 skal sette på en effektpotte men det er ikke noe sted og putte i den slangen men er det bare og kjøre uten? den er vel en form for en katalysator ? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det går jo ikke anå sveise i gummi, hvordan er den festet? Om den går opp i luftfilterboksen er det en katalysator, så da trenger du den ikke, bare husk å tette det gamle hullet i luftfilterboksen. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Det går jo ikke anå sveise i gummi, hvordan er den festet? Om den går opp i luftfilterboksen er det en katalysator, så da trenger du den ikke, bare husk å tette det gamle hullet i luftfilterboksen. har tatt ut slangen fra boksen nå men hva skal jeg tette det med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå