kotox Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Kan noen si meg hva forskjellen mellom Classic og Elegance utgaven av Mercedes E230 1996Mod egentlig er? Takk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Classic var vel den simpleste utgaven, detaljforskjellene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Ja det har jeg skjønt, men interessert i å vote HVA som er forskjellen Classic var vel den simpleste utgaven, detaljforskjellene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Forskjellen er mengden av utstyr. Mercedes har Classic, Elegance og Avantgarde. Avantgarde har mest utstyr. Dog utstyrskombinasjonen kan variere ifra bil til bil utifra hva den var bestilt med. Dog så kan man se forskjell utvendig på bilene med at f.eks avantgarde har chrome lister, dørhåndtak i chrome og noe annet fangere. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Hehe, ja dette har jeg skjønt, men jeg lurer på om noen kan si meg HVA som er forskjellen mellom Classic og Elegance, altså punkt for punkt liste over ting Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du kan jo sjekke på Mercefreaken. På forumet der er det sikkert noen som vet. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 HAr lagt inn spørsmål der, men ingen svar på en uke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå