grevling Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 noen som kan fortelle meg hvorvidt det lar seg gjøre å koble en ekstern dvd-brenner (Pioneer DVR-A05) til en laptop (Toshoba sat. 5100-503)? I tilfelle hvordan. Som du skjønner er temmelig grønn på dette feltet, men setter stor pris på svar fra folk med kunnskaper om slikt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Pioneer DVR-A05 er da en intern enhet? Men for å svare på spørsmålet ditt, det skal gå helt fint å koble på en ekstern brenner så lenge du har rette tilkoblingsmuligheter på laptopen. Hvis brenneren f.eks har USB interface trenger du bare en USB-port. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 den breuker ata grensesnittet og det støtter ikke laptoppen, den er IKKE ekstern så nei denne kan du IKKE bruke. Beklager du må kjøpe en bærbar cdrom Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det bør gå helt fint. Skaff deg et eksternt kabinett til brenneren. Du kan sette en IDE enhet i dette og overføringen fra det eksterne kabinettet får du med USB 2.0, USB 1.1, eller firewire. EDIT : Vet ikke om USB 1.1 blir i tregeste laget. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det finnes dessverre bare slike bokser lagdd for harddisker så jeg vet ikke om det går, jeg tenkte på det men tror ikke det finnes bokser for det formålet jada jeg fant det se her for usb 2 og her for firewire men da trenger du usb 2.0 eller firewire, usb 1.1 eller 1.0 er for tregt Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Se cd-kabinetter på på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå