Sokkalf™ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Husker jeg brukte dette programmet her mye for borti 20 år siden http://www.youtube.com/watch?v=LdOsk8q56LA FastCopy 3. Enormt mye kjappere enn default kopiprogrammet som fulgte med på Atari ST'en. Klarte også en del kopibeskyttede disketter. Good times! *mimre* Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Husker jeg brukte dette programmet her mye for borti 20 år siden http://www.youtube.com/watch?v=LdOsk8q56LA FastCopy 3. Enormt mye kjappere enn default kopiprogrammet som fulgte med på Atari ST'en. Klarte også en del kopibeskyttede disketter. Good times! *mimre* ..er det mulig der ble tida skrudd tilbake tvert! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Altså, sony som slutter og lage ? Vil det si at all produksjon av disketter kuttes ut da ? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Husker jeg brukte dette programmet her mye for borti 20 år siden http://www.youtube.com/watch?v=LdOsk8q56LA FastCopy 3. Enormt mye kjappere enn default kopiprogrammet som fulgte med på Atari ST'en. Klarte også en del kopibeskyttede disketter. Good times! *mimre* Pfff, Atari ST. Søppel! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fant noen disketter, sitter å hører på de mekaniske lydene når jeg egentlig skal på skolen (mistet bussen) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har forsatt Transport Tycoon og The Vikings på disketer her heime Lenke til kommentar
imgaerion Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 det som irriterer meg, er at halvparten av hovedkortene som kommer i dag, enda krever en diskett for BIOS oppdatering! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde jeg fortsatt vært i en tidligere jobb, hadde jeg kanskje dratt ut for å kjøpe en bunke disketter nå. Der brukes disketter fortsatt. Er en 20(?) år gammel maskin som bruker disketter til å overføre data, og jeg regner ikke med at de kjøper ny maskin til flere millioner kroner for å kunne sende data på en annen måte. Regner med at det fortsatt er en del slike rundt omkring, så disketten er nok ikke HELT død ennå... Lenke til kommentar
Skal kjøpe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 og jeg regner ikke med at de kjøper ny maskin til flere millioner kroner for å kunne sende data på en annen måte. Så de har en så vanvittig kraftig disket pc at de ikke kan ta turen til elkjøp og kjøpe en dritt pc som gjør jobben(jeg gjetter) 100 tusen x lettere? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kan bekrefte at NAV sender ut disketter til legekontorene ennå. Jobber med "data og sånn" i en kommune, så jeg må laste over opplysningene siden vi bruker terminaler på legekontorene som ikke har diskettstasjoner... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Husker jeg brukte dette programmet her mye for borti 20 år siden http://www.youtube.com/watch?v=LdOsk8q56LA FastCopy 3. Enormt mye kjappere enn default kopiprogrammet som fulgte med på Atari ST'en. Klarte også en del kopibeskyttede disketter. Good times! *mimre* Hadde Amiga selv, husker vi brukte X-copy i begynnselen. Var rått å ha 4 diskettstasjoner og kopiere en disk til 3 tomme disker samtidig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 det som irriterer meg, er at halvparten av hovedkortene som kommer i dag, enda krever en diskett for BIOS oppdatering! men er det mulig å koble en floppystasjon til alle disse hovedkortene da ? ( kanskje litt dumt å spørre om det men jeg har oppfate det slik at de fleste nye hovedkort er uten floppytilkoblig ) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du har da kunnet få tak USB-diskettstasjoner også. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hehe jeg kjøpte en usb-floppy for 10kr på et loppemarked... har aldri brukt den, men tror fortsatt den er verdt å samle på, enda jeg ikke vet om en eneste diskett i huset. Bortsett fra den med et spill til Amiga 600 som jeg fant på dynga sammen med resten av HW :-) Jippi Ett spill til Amiga 600... og en Amiga 600 ... bud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå