:Francis: Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har ramlet fullstendig av HW-lasset de siste årene, og ber derfor om hjelp til kjøp av en 1 TB disk. Disken skal stå i filserveren min, og jeg ønsker at den skal være kald, være pålitelig og ha god ytelse. Hvilker disker er det som passer mine ønsker? Mvh Francis Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jag rekomenderar Western digital 2TB mirror edition, det ger dig 1TB og skulle en hdd ryka så ligger allt sparat på den andra det vill säga den har 2 diskar på vardera 1TB som speglas Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Takk for anbefaling! Jeg skal lage meg RAID 5 om litt, samt at jeg bruker jotta til online backup av alle filene mine, så jeg er ikke så redd for å miste data. Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Tror jeg har bestemt meg for Samsung Spinpoint F1 1TB. Etter å ha undersøkt litt virker den som et godt valg ettersom den kun har 3 plater . Hvilke andre steder enn Datakjeden kan ha slikt inne i Oslo sentrum? Francis Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Min Samsung Spinpoint F1 1TB er døende etter under ett års bruk.. En grunn for at jeg kjører 3x WD Caviar Green 1.5 TB i RAID 5 nå... Endret 26. april 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå