Gå til innhold

Burde jeg kjøpe United-drakt for 299,-?

jahas

Anbefalte innlegg

Ok, har planer om å kjøpe United drakt, men lurer på om det er lurt å gjøre det nå... Er vel kanskje billig nå, men lurer på om den blir mye forandra til neste år. Svarte stripa går vel bort osv. Men på United.no har dem tilbud til 299,- MEN det er bare i smal(!!!!)

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er viktig å ha den nyeste versjonen er det jo et relativt godt kjøp, men jeg kan garantere det at det blir endringer. Om de blir store eller små er ikke godt å si, men penga våre SKAL de ha - og hvordan er det vel lettere å gjøre det enn å gjøre endringer på draktene?

Personlig ville jeg spart opp 300 kroner til og ventet på 10/11-drakten av den enkle grunn at det "bare" er 300 kroner. Samtidig spiller det jo ingen rolle om du har en gammel drakt senere heller, og du kan atpåtil skryte av å ha fått den til en god pris.

ELLER så kan du satse på at det kommer en unik andre eller tredjedrakt neste sesong og kjøpe den. De eneste fargene jeg med stor sikkerhet kan garantere deg IKKE brukes er gul og grønn, av en veldig enkel grunn :p

Lenke til kommentar

De eneste fargene jeg med stor sikkerhet kan garantere deg IKKE brukes er gul og grønn, av en veldig enkel grunn :p

Hvordan kan du garantere det? Green & Gold er jo en kampanje mot Glazers. Hvis de velger å ta i bruk disse fargene, blir jo kampanjen meningsløs. Heftig kontringsangrep, hvis de faktisk greier å tenke på det. :p

Til selve tråden, er ikke bare svarte stripa som kanskje forsvinner. Vi bytter hovedsponsor også, det vil stå AON på drakta og ikke AIG. ;)

Lenke til kommentar

United Direct har tilbud på flere drakter nå. Sikkert på grunn av at det skal byttes ut. Kjøpte Scholes drakt til 220 Kr m/frakt her nå i forige uke. Personlig så bryr jeg meg ikke om det er den nyeste drakta, så lenge det er en United drakt man bruker!

Edit: Ser at prisene har gått litt opp. Så er nok billigere å handle fra United.no siden det ikke går under tollgrensa nå.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...