Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Godt tegn?

Gjest navn

Anbefalte innlegg

Blitt litt kjent med ei jente. Vi snakker, sms'er osv. Jeg er ekstremt interessert, og nå etter snaut 4 uker med lav progresjon begynner jeg å bli riiimelig utålmodig hehe..

Dvs, jeg er ikke desp på mus. Det stadiet har jeg passert. Nå vil jeg rett og slett ha en god klem og et forhold! Tro det eller ei.

Og hun jeg sikter til er for meg helt perfekt! Alt ved henne er fasinerende! Dette er ikke noen random girl som jeg sikler etter for fun. Dette er en ytterst sjelden jente!

Jeg er rimelig sikker på at interessen er gjensidig. I hvertfall så synes hun nok at jeg er attraktiv, men hvor vidtgående følelsene hennes er utover dette aner jeg ikke..

Uttalelse fra en annen jente;

"Virker ikke som at hun har det så travelt med å komme videre, og det tyder jo på at hun er seriøs".

Ok, og det er her jeg faller av! Skjønner ikke et kvekk av en slik uttalelse.

Jeg som er kjempeinteressert vil gjerne ha fortgang i sakene, kunne ikke falle meg inn å ta det "slow"

Hvordan kan det at hun er ytterst avslappet og rolig i forhold til vår nye lille relasjon, tyde på at hun er "seriøs".

Hvis ei jente er masete og vil ha fortgang i sakene, er hun da useriøs?

Jeg skjønner ingenting! Noen som har noe påfyll her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke et bra tegn at hun tar deg seriøst for du virker som en tulling. Mente du for deg eller hun?

Setter stor pris på såpass saklige innlegg ;) Takk.

Det jeg mente var om det var et bra tegn for MIN del at hun ikke har det travelt med å komme videre.

Altså, stemmer det at jenta er ekstra seriøs hvis hun velger å ta "det" veldig sent framover? Jeg får ikke det til å stemme helt..

Men det er altså hva en annen jente har fortalt meg..

Lenke til kommentar

Tja, kan hende hun er mer seriøs fordi hun faktisk tenker over om hun er gira på å bli kjent med deg. Lettere for at det går til skogs hvis man bare hopper inn i alt man kommer over av muligheter. Må jo være slitsomt i lengden også. Og hvis hun da har vist deg interesse (selv om det bare er litt, og forsiktig) - det betyr jo at hun har kommet frem til at du er bra.

Ikke gi opp i hvert fall. Kan som sagt være en god ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...