svettingen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei, sjekk handlelista nedenfor. Ser dette oppsettet bra ut for ca 10k? Noe bedre jeg kan kjøpe? Endret 25. april 2010 av svettingen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skjønner det slik at du kjøper phenom fordi de er billige? Velvel.. Bare en ting jeg vil påpeke: Western Digital er virkelig ikke disken jeg personlig ville hatt som systemdisk.. Mulig de er billige, men av de fem WD-diskene jeg har hatt opp gjennom tidene, har korrupte data og diskkrasj vært litt vel hyppig. Mulig jeg har vært virkelig uheldig opp gjennom tiden, men vil du virkelig ta sjansen på det? Har en WD 1,5TB for øyeblikket, og det eneste jeg tør legge på den er filmer jeg allerede har sett.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Duger med 4GB ram på en gaming maskin og heller gå for Intel 80GB gen2 disken. og Samsung Spinpoint F3 1 TB Så bør du ha en bedre CPU kjøler. feks. NH-U12 Endret 25. april 2010 av taz Lenke til kommentar
svettingen Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Takk for svar alle sammen. Da ser oppsettet slik ut: Jeg har aldri bygget en PC i mitt liv før, men satser på det går greit. Kom gjerne med tips =) Men når det står: "Ubekreftet xx.xx.xx" under Lager-status, betyr det at det ikke er på lager? Endret 25. april 2010 av svettingen Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Oppsettet ditt blir knall Lenke til kommentar
svettingen Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Flottings gutter, da bestiller jeg, thakk for jelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå