Gjest Usikker Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 I det siste har jeg fått en konstant kløe på innside av låret opp mot, og under testiklene. Dette er på begge sider og det er en rekke røde og mindre kviselignende ting på huden, som virker som et slags utslett. Vil si at det er rundt 20 slike på hver side av lårene, og som ligger ganske tett. Hva er dette og hva slags behandling bør jeg ta? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Antakeligvis skrittsopp. Behandles trolig med en tablettkur. Må til lege. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Utifra bilder av skrittsopp er det ikke slik det ser ut hos meg, kanskje noe mer lignende skabb som ble referert til på en side. Kløen har helt klart avtatt de siste dagene, kan dette være et tegn på bedring? Virker også mer som tørr hud, kan lotion bedre dette? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Utifra symptomene du beskriver så har jeg hatt det samme selv (Skrittsopp). Hadde Fotsopp og det har lett for å spre seg til andre steder med for eksempel håndklær. Gikk til legen med fotsoppen og fikk et tablettkur. Den tok kverken på skrittsoppen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå