Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Datakjeden svarer ikke!

Anbefalte innlegg

Ordre/Faktura# 78605 fra 08.12.2009 00:11:56

Dette er en kopi av bestillingen

Betalingsinformasjon

Korttype: Visa

Produktnavn Antall På lager På lager/

ETA Pris Totalt

ST Lab Lab PCI FireWire800 2+1P 2x 9-pin (1394b), 1x 6-pin (1394a) (F-161) 1

23

292,- 292,-

OCZ TECH Freeze Extreme Thermal Kjølepasta, 3 gram (OCZTFRZTC) 1

121

32,- 32,-

EET Trykkluft /rens P BOKS 400ml (80128) 2

10

92,- 184,-

Frakt: 119,00

Ekspedisjonsomkostninger: 19,00

Totalt (inkl. mva): 646,00

Herav MVA: 129,20

Sendte så dette til dem den 14/12-09:

Jeg blir jævlig frustrert ove denne bestillingen! Jeg skulle ha et 1394b-kort, men for at ikke fraktutgiftene skulle bli så store, så bestilte jeg kjølepaste og trykkluft på boks i tilleg. Men så kommer ei pakke med trykkluft og jeg fatter ingen ting hvorfor det ikke er mer i pakken. Ringer dere og får beskjed om at dette kommer i 3 forskjellige pakker! Så får jeg beskjed om at Tollpost nå har ei pakke til meg, og at de kan levere mellom 08 og 12 alle dager. Da har ikke jeg mulighet for å ta i mot pakker! Og hvordan får jeg da den 3. pakken tro? Med ubåt...? Som sagt, jeg har ingen mulighet for å ta i mot pakker mellom kl. 08 og 12, så dere får finne en annen løsning på dette! Jeg regner med at sånne ordre leveres med post når jeg bestiller små/billige ting!

Ikke noe svar fra dem, og sendte da dette den 29/03-10:

Hvorfor har jeg ikke fått svar på dette????

Og jeg har ikke fått noe svar enda!

Så jeg vil ikke anbefale folk å handle fra Datakjeden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WebMercs systemet er noe dritt! Det er et sammensurium av alle mulige aktører med egne lagre som leverer direkte til kunden på vegne av Amentio, Datakjeden etc. Med andre ord svært upålitelig, og du aner ikke om du får 1 eller 15 pakker, levert med alt fra Tollpost til Posten, DHL eller NHL eller hva som helst.

Kjøp heller fra butikker som har eget lager. Multicom.no har ikke eget lager, men sender alt samlet. Så de er heller ikke så bra. Bruk Dustinhome, PS.no, Komplett.no, MPX.no evt. netshop.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Håper du har sendt til support-eposten deres som står på hjemmesidene til datakjeden da og ikke bare trykt på "svar" knappen i epostleseren på ordremailen du mottok som kommer fra f.eks [email protected] der vil du ikke få svar.. Jeg bare lurer, er ikke kritikk eller noe slikt.. bare vet at det er en feil man kan gjøre :)

Endret av J0lle
Lenke til kommentar

Alt var på lager når du bestillte?

Ja.

Dessverre har det null å si i denne sammenheng. Ventet 4 uker på varer Datakjeden sa de hadde på lager.

En oppgradering av svigers sin PC kom totalt i 3 forsendelser (5 komponenter). Alt måtte selvsagt hentes ulike steder. Samme elendige oppfølging, inntil jeg 4 uker senere møtte en som tok tak i det og fikk faktisk gjort mer enn å si "vet ikke hvorfor det var feil antall, tar lang tid" etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...