Thommas88 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kan man starte en pc uten cpu innstalert ? Planen er bare å høre hvor stille Kabinettet er med innstalerte vifter osv for jeg får ikke cpu før den 10.mai. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Joda, men hvor lenge maskinen vil gå og hvor mye helvete PC Speakeren eller lydkortet vil lage vil varierere. Er godt mulig maskinen kun kjører i ett sekund eller mindre før den skrur seg av, du kan da for å teste viftestøy prøve med en jumpstartet PSU. Mer info i Strømforsyningsforumet på hvordan det gjøres, eller rettere sagt, les stickyen der. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Takker. da sjekker jeg Psu forumet Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kan man starte en pc uten cpu innstalert ? Planen er bare å høre hvor stille Kabinettet er med innstalerte vifter osv for jeg får ikke cpu før den 10.mai. Lukter trolling Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Kan man starte en pc uten cpu innstalert ? Planen er bare å høre hvor stille Kabinettet er med innstalerte vifter osv for jeg får ikke cpu før den 10.mai. Lukter trolling Hvorfor ? Jeg er litt happy over å endelig ha anskaffet meg drømmekabinette med obsidian å fått nesten alt innstalert unntatt cpu å ram å lurer på hvordan støynivået er. Litt ivrig. DU derimot som brått poster nå ut av det blå å skriver trolling så er du trållet. Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan man starte en pc uten cpu innstalert ? Planen er bare å høre hvor stille Kabinettet er med innstalerte vifter osv for jeg får ikke cpu før den 10.mai. Lukter trolling Hvorfor ? Jeg er litt happy over å endelig ha anskaffet meg drømmekabinette med obsidian å fått nesten alt innstalert unntatt cpu å ram å lurer på hvordan støynivået er. Litt ivrig. DU derimot som brått poster nå ut av det blå å skriver trolling så er du trållet. "skriver trolling så er du trållet" Venligst skriv på en skikkelig måte så alle andre OG meg forstår! Hvordan kan jeg skrive att du troller, OG SÅ bli trollet? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis du sier at jeg tråller så mener du at jeg bare snakker BS. at jeg bare finner opp ting å evnt vrir på ting. Jeg sier ikke at du ble trållet. jeg sier at du er trållet i skogen. Ser ikke at andre har problemer med å lese det. Å dette er veldig off topic anyway Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du sier at jeg tråller så mener du at jeg bare snakker BS. at jeg bare finner opp ting å evnt vrir på ting. Jeg sier ikke at du ble trållet. jeg sier at du er trållet i skogen. Ser ikke at andre har problemer med å lese det. Å dette er veldig off topic anyway Egentli, vi stopper, gir meg. Har du starta opp? I så fall: Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Nei jeg får Cpu å ram i marra. Den er nå på omlastnings terminalen i sarp så da blir det gogo i marra. bestilte 4 gb ram å tenkte å ta de siste 4 Gb å corsair kjøler i juni eller vente lenger for da blir det bilkjøp å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå