Kranjcar Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Agurk er sykt digg, men hvor mye kcal inneholder en middels stor agurk? PS: Prøv agurk og noe krydder oppå. Smaker utrolig friskt og godt! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skremmende nok hørtes det veldig fristende ut. Hva slags krydder? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Agurker inneholder jo ikke noe særlig annet enn vann. Er ikke en av mine personlig favoritter, for å si det sånn. Et tips: om man strør litt salt over agurken og lar det sitte i kjøleskapet i 15-20min så vil litt av vannet trekkes ut og agurkkjøttet vil bli enda fastere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Agurk funker på brødskive i lag med anna pålegg. Leverpostei eller skinke f.eks, men ikkje noko spesielt aleine. Er ikkje noko næring å hente heller. Agurk består hovedsakelig av vann (96-97%), og energiinnholdet er derfor svært lavt (14 kcal (59 kJ) pr. 100 g). Agurk inneholder små mengder C-vitamin. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Skremmende nok hørtes det veldig fristende ut. Hva slags krydder? Det er samme! Jeg brukte noe slags hvitløkskrydder istad, og det smakte fortreffelig. Og gjerne prøv å skjær opp tomater i biter og ha over noe krydder også. Ganske godt og friskt det også Endret 25. april 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå