ColaFreak Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hi, siden jeg har konfirmasjon snart har jeg surfa på nette etter den perfekte laptopen til og ta med på LAN osv. å jeg fant denne http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=141267 , Toshiba Qosmio X500-11C, og jeg lurer på hva dere syntes, er den vært det?, er det en annen en jeg burde kjøpe? Takk til dere som svarer Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Det virker som den gir relativt mye for pengene når jeg sammenligner med lignende laptops. Så gir thumbs up! Mulig du vil vente på flere svar, kan hende de vet om noe bedre Endret 25. april 2010 av trxo Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det virker som den gir relativt mye for pengene når jeg sammenligner med lignende laptops. Så gir thumbs up! Mulig du vil vente på flere svar, kan hende de vet om noe bedre Det ser ut som en bra spec på den der. Det finnes en modell med bedre spec fra MSI, GX740 hvor du får et 5870 kort til rett under 10000kr. Haken er at den ikke er lett og få tak i, den er ikke testet offisielt etter det jeg kan se. Det diskuteres om kvaliteten på disse maskinene fra MSI ikke holder mål, spesielt kjøledelen. Men det er vanskelig å argumentere på prisen som er latterlig lav. Tilsvarende maskiner fra andre leverandører koster nesten det dobbelte, og 5870 er det beste kortet du kan få i en bærbar idag. MSI GX740 065NE - Core i5 430M / 2.26 GHz - RAM 4 GB - HDD 500 GB - DVD±RW / DVD-RAM - Radeon HD 5870 - Gigabit Ethernet - WLAN : Bluetooth, 802.11 a/b/g/n - Windows 7 Home Premium 64-bit - 17" Bredskjerm TFT 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) blendende glans - kamera - børstet metallsvartrødt Lenke til kommentar
ColaFreak Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Så, det du sier at MSI GX 740 er bedre en qosmio x500, men den har ikke blitt ordentlig testet, og at jeg kan få kjøle problemer hvis jeg kjøper den? Endret 26. april 2010 av ColaFreak Lenke til kommentar
thomit Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 For å si det på denne måten: Foreløpig er MSI'en et lite sjansespill. Det er på papiret veldig høy spill-ytelse for pengene, men der har skjedd før at en maskin har blitt trukket ut av produksjon pga problemer som ikke lot seg løse... Jeg ville ha ventet til en eller flere av de mer seriøse sitene hadde testet den skikkelig. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Så, det du sier at MSI GX 740 er bedre en qosmio x500, men den har ikke blitt ordentlig testet, og at jeg kan få kjøle problemer hvis jeg kjøper den? På papiret er GX740 en helt syk maskin, men som jeg skreiv og ColaFreak også påpekte så er det noen løse rykter som sier at kjøleløsningen på denne maskinen er i dårligste laget. Jeg vil gjerne påpeke at vi snakker om ubekreftede rykter så vidt meg bekjent. Hvis du ikke trenger maskin med en eneste gang så ville jeg ventet til denne modellen blir testet via et offisielt nettsted, jeg kan ikke tenke meg at dette drøyer lenge da maskinen er sluppet i andre land allerede. Du kan finne endel videomateriale på Youtube hvis du vil se maskinen i bruk blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå