Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har et irriterende problem. I alle mapper jeg har mp3 filer dukker denne filen "imgorg.ioc" opp. Sletter jeg den kommer den tilbake etter en liten stund :-? Jeg brukt følgende programmer : Spybot - Search & Destroy Ad-aware 6.0 Norton Antivirus 2002 Noen som har vært borti dette ? Tar gjerne imot råd ... Takker på forhånd Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 prøv å fjerne det med spybot Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Google! In the winamp properties, it the general perpose tab there is a plugin for io-player, a song tracking plugin. if u uninstall it u will have no problems On Wednesday, April 9, 2003 at 3:01 pm, Dave wrote: >in my kazaa shared folder, as well as other folders, i keep getting a file labeled >'imgorg.ioc' and everytime i delete it, it comes back. also in winamp when it advances >songs i get a popup with Abort/Retry/Fail with the label of 'gen_io' 'this folder >is locked by another process.' i suppose these two have something to do with each >other. i can't find the program that is doing this, but i'm going to run anti virus >to see if that helps. thx Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takker ! Jeg søkte på google før jeg postet denne tråden, men jeg fant ingen ting :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå