hbje Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har lenge vurdert å kjøpe meg desire, men lurer på om legend er bedre? Hvilken av telefonene er best ? Takk for all hjelp! Fordeler og ulemper med begge telefonene? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Desire er nok den beste utifra hva folk har erfart og sagt. Har bedre specs osv, orker ikke liste opp alt. Men alt i alt er Desire et bedre valg Lenke til kommentar
hbje Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 har også hørt at desire lugger litt? at den ikke reagerer så kjapt, er dette sant? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har hørt at den kun lagger når du har såkalte "live wallpapers." Dersom du har en bakgrunn som ikke krever mye, skal den fungere ganske smooth. Jeg har ikke Desire (skal kjøpe Nexus One), så er ikke 100 % sikker. Men ganske Desire er i hvertfall bedre enn Legend Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Knall fornøyd med min desire hvertfall, mer enn rask nok til mitt behov, dvs merker ingen forsinkelse..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå