nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er ingen stor tilhenger av popsjangeren. Men denne mannen har fanget min interesse! Jeg personlig digger begge hans album, og lytter til ham nesten hver dag. Jeg ser fram til hans neste album! Noen som har noen tanker om han, eller vil dele hvilken sang som er best? Lenke til kommentar
skatestad Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er med deg der! Han er virkelig en god sanger. Liker godt å høre på han når jeg gjør lekser eller skal slappe av. Han er flink i det han driver med! Når er det han kommer ut med neste cd? Håper den blir like bra som de to andre! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Han er svært talentfull ja! Jeg har hørt at det nye albumet skal komme i slutten av dette året. På hjemmesiden hans står det at han allerede har gjort ferdig fem sanger! Lenke til kommentar
skatestad Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Flott:) Da er det bare å vente da:) Får sjekke spotify i ny og ne da Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Ja, jeg tror nok at det vil være heftig reklame på TVen også når plata kommer. Han er trossalt world wide Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 James kommer med nye plate 8. november, kalt Some Kind Of Trouble. Singelen er delvis ute nå, Stay The Night! http://www.youtube.com/watch?v=LSG4CXyf-Yc Hvis dette er en indikasjon på hvordan plata vil bli, så tror jeg vi har noe stort i vente. Må forøvrig rette en liten takk til nybb'ern, ettersom han var en pådriver til å meg til å like Blunt Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jepp. Dette er feelgood-musikk og godt å bruke som avbrekk fra all metallen! Blunt er en fantastisk artist, som skriver sterk og fengende musikk! Hvis plata holder seg på dette nivået, tror jeg det kan toppe begge de forrige platene, som virkelig er to sterke album! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå