elwapo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei, jeg er på utkikk etter ett godt romslig festivaltet til iår for 4 personer. Noen som har noe tips, eller har sett eller lest noen tester om dette , eller vet hvor jeg kan finne tester ? Har tv2 hjelepr deg testet dette nylig kanskje ? Fint om teltet har mulighet for tilnermet ståhøyde. Pris: ikke over 2000,- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Felt-telt. Er du heldig så finner du et på loppis til 200kroner eller noe. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 http://www.jysk.no/165/388/418/4721400/a/catalog Anbefaler dette teltet her, vi var heldig og fikk det for 1000kr for et par år siden, men hadde glatt betalt 2000 for det og. Dette teltet har blitt brukt 3 ganger på hove, veldig praktisk med ståhøyde som du ville ha, og 3 egne soverom. Ifjor fikk en kamerat inn 2 skumgummimadrasser inn i ene soverommet, så kan bli komfortabelt og Og med den store midtseksjonen har dere et bra sted å oppholde dere/ vorse visst det nå skulle begynne å regne. Thumbs up fra meg hvertfall, 190 høy og kunne stå oppreist og klø meg i navelen uten problemer. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Når det kommer til festival, sverger jeg til lavvu uansett hvor mange man er. God høyde, enkel å sette opp, Plass til mange nye venner/god til fors'ing. Vet ikke hva prisene ligger på da jeg vanligvis betaler 30kr uka for å leie en fra kommunen. Burde ikke fære for dyrt for en 8manns ... Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Takk for flotte svar.. Høres veldig bra ut. Fant også dette på jysk:) http://www.jysk.no/165/388/418/4721800/a/catalog Hvis man ikke trenger ståhøyde kunne det sikkert vært bra også, det er jo 1000,- billigere, men det så helt perfekt ut det første du anbefalte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå