Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ødelagt de gode minnene ? :(

Gjest minegutten

Anbefalte innlegg

Gjest minegutten

Hei. Jeg er 21 år nå.

En av de beste minnene jeg husker fra barndommen er Playstation 2.

Husker jeg spilte det hele tiden. Med en utrolig god venn også, som jeg ikke har kontakt med lengre. Savner han også..

Husker alle de spillene som ; Gt3,Gta Vice City,James bond,Crazy taxi. Og så dum som jeg var så savnet jeg barndommen min så mye at jeg kjøpte meg ps2 igjen får og liksom gjenoppleve den tiden da.

Jeg har alltid hatt bilder osv i hode av de spillene. Masse gode minner fra dem. Savnet utrolig mye egneltig. Men nå kjøpte jeg ps2 og de gamle spillene. Det skulle jeg aldri gjort. Jeg ble ikke skikkelig skuffet egentlig. Men det jeg ikke tenkte på før nå er at nå har jeg jo ikke noe minner igjen lengre ? :( Tenker jeg på det igjen nå så tenker jeg liksom NÅ. Har ikke lengre de bildene i hode som jeg alltid har hatt. Sånn som jeg så for meg spillene osv.

Blir jo selfølgelig ikke samme og spille nå som da. Det som har ødelagt egentlig.

Angrer så sykt på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har fortsatt minnene, du kan bare ikke gjenoppleve dem! La dem heller være der som minner, og kjøp deg PS3 i stedet! Ta også kontakt med vennen din om mulig (du sier du savner ham) :)

Har selv opplevd å prøve gamle spill, og blitt skuffet. Har mange gode minner fra spesielt Driver 1&2, Gran Turismo 1&2 og mange mange flere. Blir ikke det samme nå!

Endret av Tomriel
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er jo ikke det samme å spille det alleine en med den vennen din. prøv å få kontakt med han og kanskje får han på besøk så tar dere ett retro kveld ;-). Jeg og en kompis har spillt Cossiacs og CS på data og NFS:U på PS2(var jo splitter ny på den tiden) da jeg var 8 og han var 12(han vant seff men det var gøy for det om). JEg overnattet hos han nesten hver helg og det var veldig årtig og spille, jeg holdte da seff ikke ut lenger en til kl 1. Jeg spilte det lit i det siste men det er ikke det samme uten han. Vi bodde enda i tyskland, og jeg fin ikke kontakt til han lenger. Men minnen skal jeg beholde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjent sak at man kan bli skuffet hvis man gjør slik som du har gjort, men du har jo fortsatt minnene. That's life. Det er også noen ting som fortsatt er like bra som de alltid har vært, for mitt vedkommende er f. eks Ducktales akkurat like fantastisk som jeg husket det som liten, faktisk enda bedre med originale stemmer. Da kan du ha gleden av det i årene fremover også og da er det kanskje verdt å ta sjansen? Du har helt sikkert barndomsminner av filmer, spill, turer osv. som også vil gi deg stor glede i voksen alder.

En ting som jeg savner er følelsen man fikk på lillejulaften og julaften, men det er ikke noe å dvele ved. Se fremover.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Vel, det er vel en kjentgjerning at ting blir rutine. Ting som en gang var morro blir "mindre morsomt" og nye ting kommer frem. Hadde vært kjedelig om jeg skulle sittet og lekt med små lekebiler og fått den følelsen som da jeg var liten.

Men dette handler om å bli eldre, man får nye interesserer og gode minner sitter igjen i fortiden, ikke en handling som skal være kontinuerlig og morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...