Gå til innhold

Backup av bilder med "Synchronization" funksjon?

Anbefalte innlegg

Jeg har investert i en liten brannsikker safe, og har en extern HDD som skal ligge i den.

Jeg hadde likt å periodisk koble den externe HDD til PCen, og automatisk blir alle nye bilder o.l. kopiert over.

Har noen en løysing på hvordan å få dette til?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har investert i en liten brannsikker safe, og har en extern HDD som skal ligge i den.

Jeg hadde likt å periodisk koble den externe HDD til PCen, og automatisk blir alle nye bilder o.l. kopiert over.

Har noen en løysing på hvordan å få dette til?

Automatisk og automatisk, må klikke på "run" på min SyncToy jeg da, men det er et kjekt gratisprogram synes jeg. Bruker det både på bilder, musikk og annet.

RandiA

Lenke til kommentar

Den er helt glimrende. Kan stilles inn for flere options, jeg bruker vanligvis Echo, som lager det helt likt på PC'n og den eksterne. Contribute er også en grei innstilling, her legges bare til nytt, og det oppdateres ikke det du har slettet eller endret navn på.

Lenke til kommentar

Det var nå ofte da. Bruker den ca en gang pr.uke jeg, da har jeg tre områder som dekkes: Bilder, musikk/lydbøker og slektsforsknings data. Brukte contribute før, men bruker bare echo nå, for da blir det korrigert eventuelt det jeg har slettet, endret navn på og slikt.

Lenke til kommentar

Må fortelle om noe jeg kom over igår kveld.

http://mejuba.com/ må være det beste online bilde tjenesten jeg har kommet over.

Den er 100% gratis, og har Unlimited uploads, båndbredde og INGEN størrelse begrensinger på bilder! I tillegg så komprimerer den IKKE bildene, om du laster opp et bilde, kan du fritt laste den ned igjen 100% urørt, noe de fleste bilde websider ikke gjør! Sykt genialt. Har ikke funnet noen som kan konkurrere mot den!

Den støtter også video.

Så nå laster jeg opp bildene og sikkerer dem online, og i safe! :cool:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Javel, installerte SyncToy 2, men klarer ikke finne den. Ikke dukker den opp når jeg kobler til externe HDD.

Hvis du har lastet den ned, må du vel installere den også, du har vel ikke lastet den ned på din eksterne harddisk. Du skal ha den på din PC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...