Gjest Ivar Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bare å være seg selv og se hvor det bærer egentlig. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Tipset over er dårlig. Hvis du skal treffe henne, så kan du vente til da. Når du er sammen med henne, vær normal, men driv med berøring (viktig!) og bruk øyekontakt. Bortsette fra det, oppfør deg normalt og ikke vær nervøs. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 En tommelfingerregel er å ikke ta av underbuksene før hun sier ifra. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En tommelfingerregel er å ikke ta av underbuksene før hun sier ifra. It's not rape if you yell "surprise sex"! Lenke til kommentar
Gjest Ivar Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Tipset over er dårlig. Hvis du skal treffe henne, så kan du vente til da. Når du er sammen med henne, vær normal, men driv med berøring (viktig!) og bruk øyekontakt. Bortsette fra det, oppfør deg normalt og ikke vær nervøs. Så du foreslår at jeg burde ta henne på baken?=P på første date??? Lenke til kommentar
Gjest Ivar Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En tommelfingerregel er å ikke ta av underbuksene før hun sier ifra. It's not rape if you yell "surprise sex"! har ikek tommel lengre xD Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Tipset over er dårlig. Hvis du skal treffe henne, så kan du vente til da. Når du er sammen med henne, vær normal, men driv med berøring (viktig!) og bruk øyekontakt. Bortsette fra det, oppfør deg normalt og ikke vær nervøs. Så du foreslår at jeg burde ta henne på baken?=P på første date??? Hender er jo ganske safe. High five, "så fint armbånd!!" , "fin ring", bake bake kake osv. Så går du på overarm, hår, kinn.. Ja, du skjønner sikkert hvor dette går hen! Lenke til kommentar
Gjest Ivar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Tipset over er dårlig. Hvis du skal treffe henne, så kan du vente til da. Når du er sammen med henne, vær normal, men driv med berøring (viktig!) og bruk øyekontakt. Bortsette fra det, oppfør deg normalt og ikke vær nervøs. Så du foreslår at jeg burde ta henne på baken?=P på første date??? Hender er jo ganske safe. High five, "så fint armbånd!!" , "fin ring", bake bake kake osv. Så går du på overarm, hår, kinn.. Ja, du skjønner sikkert hvor dette går hen! men jeg vil jo ikke skremme henne vekk heller. syns dere eg burde dra på feks mc donalds eller kino eller hva? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei. jeg er en fersking på jenter og jeg skal kanskje ut med en jente jeg har truffet før på et videokurs, og som eg har interresse for. Hva er det beste å gjøre på da? Er det lurt med flørting eller er jeg for hastig da? Noen hint for å ikke dumme seg ut hadde eg blitt veldig takknemlig for Tipset over er dårlig. Hvis du skal treffe henne, så kan du vente til da. Når du er sammen med henne, vær normal, men driv med berøring (viktig!) og bruk øyekontakt. Bortsette fra det, oppfør deg normalt og ikke vær nervøs. Så du foreslår at jeg burde ta henne på baken?=P på første date??? Nei, da beror du feil sted. Ikke ta pa steder som er regnet som seksuelle. Beror skulderen eller hendene, eller flort med bena dine. Dette er noe du egentlig ma lese om selv. her les http://www.seductionbase.com/seduction/cat/In_the_Middle/PC/286.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå