indahla Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Finnes det en form for flerbrukermodus ? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Finnes det en form for flerbrukermodus ? Hva mener du? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hvis det er flere som bruker iPad'en, om mam kan få ulike "profiler" med sine programmer, e-post, kontakter, etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har iPad selv, og det er ikke muligheter for flerbruker modus på den Men alikevell annbefaler jeg alle å kjøpe seg en iPad Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Det er muligheter for multi-user. Men så langt kun for jailbreaks. Heter multipad. Får satse på at multi-user kommer i neste OS-versjon (og med kamera på front-siden og ansiktsgjenkjenning på neste iPad-versjon ). Endret 28. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 iPad'en er på vei over dammen, men siden det ikke finnes noen god løsning for flerbruker nå blir den kun MIN!!! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå