HOHOHOHO222 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ja, jeg mente når de synes. Ellers har det ikke så mye å si, bortsett fra at det kan påvirke passformen på genseren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Er ikke spesielt glad i å gå med gensere, holder meg hovedsaklig til t-skjorte/skjorter og evt. en jakke/frakk om det er kaldt ute, men om jeg skal poste bilder av gensere jeg synes er fine og liker, blir det hovedsaklig bare denne. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 En sånn genser vurderer jeg å kjøpe. Disse kan du få til under 300 spenn, og det liker jeg! Hvor kjøper man den, og hvaslags tskjorte passer til en slik? Man kjøper akkurat den modellen på nettet, jeg tror det var laredoute.no Ellers finnes slike gensere (samme farge óg) på mange forskjellige butikker; Arne Rønning, Dressmann, Zara, Hennes&Mauritz osv... Ellers er jeg veldig for å ha piquet/skjorte under slike gensere ja, men jeg kan godt finne på å ta på meg en sort t-skjorte med tynn hals eller v-hals. Men foretrekker piquet Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Syns denne er fin Strikket av farmor og greier! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Syns denne er fin Strikket av farmor og greier! Elsk. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Keen på å bestille meg en sånn fra PRL. Den likte jeg. Har du link til den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Ser ikke ut til at de har den inne lenger. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 o-hals U-hals Scoop-neck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå