nybb Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Post bilder av en genser eller to dere ønsker å kjøpe, eller post et bilde eller to av gensere du eier. Moro å se hva flertallet her inne liker av gensere. Gjerne inkulder alt mulig som strikkede gensere, hoodies, cardigans, zips, polo, knits osv... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 En sånn genser vurderer jeg å kjøpe. Disse kan du få til under 300 spenn, og det liker jeg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Keen på å bestille meg en sånn fra PRL. Den under har jeg og er fornøyd med den. Ellers er jeg glad i enkle ensfarvede v-gensere. Endret 25. april 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Tuller du? http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Den skaffer deg damer og kurerer AIDS. http://eatliver.com/img/2008/3637.jpg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Tuller du? Tuller du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Så dere ønsker å ha en slik? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Du tar virkelig ikke ironien du? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Lenge leve KaseemG! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Fett. Ulver er tøffe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Du tar virkelig ikke ironien du? Folk bruker jo ed-hardy så nei jeg tok den ikke. Mener å ha hørt at "ulvegensere" er sånn internett greie også. Finnes jo nok nerder som flyr rundt med wow/cs/cod osv videre så hvorfor skulle ikke folk gjort noe sånt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Du tar virkelig ikke ironien du? Folk bruker jo ed-hardy så nei jeg tok den ikke. Mener å ha hørt at "ulvegensere" er sånn internett greie også. Finnes jo nok nerder som flyr rundt med wow/cs/cod osv videre så hvorfor skulle ikke folk gjort noe sånt. Så du i det hele tatt på linkene vi postet? Ser du virkelig ikke ironien i det? Håper du ikke troller meg nå, for jeg må si jeg går rett på! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg så på linken din å skjønte at det var kødd på den siden. Men som sagt når folk bruker masse penger på denne Så er det jo ikke så rart man stusser. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Ulvegenseren slår alt! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) En sånn genser vurderer jeg å kjøpe. Disse kan du få til under 300 spenn, og det liker jeg! Hvor kjøper man den, og hvaslags tskjorte passer til en slik? Endret 27. april 2010 av olehh Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Ikke den han har på bildet i alle fall. Gå for en med v-hals. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Hvor kjøper man den, og hvaslags tskjorte passer til en slik? I mine øyne så passer ikke t-skjorte under vhals gensere. For meg er det enten skjorte eller ingenting. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Er det da snakk om at de synes? For da er jeg enig, derimot om du har en t-skjorte med stor nok v- eller o-hals (er ikke det riktig term for veldig utringede crew necks?) så det ikke synes gjør det ikke meg noe. Da kan du jo ta av deg genseren om det blir varmt. Selv sverger jeg til skjorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå