Marcus91 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei Jeg går siste året på VGS nå. Jeg følger de obligatoriske fagene på offentlig skole og Kjemi 2 på Bjørknes (privatist). På den offentlige skolen har jeg kun Matematikk S2 og Historie og Filosofi 1 som programfag. I tillegg til disse fagene har jeg tatt noen andre fag som privatist som jeg leser på egenhånd. Det jeg da lurer på er om jeg kan "slippe" vanlig offentlig muntlig eksamen når jeg tar andre fag som privatist? Jeg skjønner egentlig hvorfor jeg ikke skal få sleppe offentlig eksamen, med tanke på at jeg gjør det samme med Kjemi (mangler 1 skriftlig eksamen på offentlig skole for å fylle opp kravet om 4 eksamener). Og privatisteksamener erstatter jo vanlig eksamenskarakter, så det blir jo på en måte det samme. Håper dere skjønner hva jeg sikter til her.. Mulig det er litt vanskelig å forstå. Men om dette er mulig er det en veldig stor fordel for meg, da privatistfagene mine har havnet på ca. samme tidspunkt som offentlig. Endret 25. april 2010 av Marcus91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå