Carisma'03 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei! Er det mulig å ta ut penger fra BSU-kontoen hvis det står "disponibelt"? Starta med BSU for et år siden, og i 2009 klarte jeg å spare opp 20k. Hittil i år har jeg spart 3000, og de står som "disponible" - totalsummen står som "bokført". Skal det ikke være mulig å ta ut litt fra det disponible? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det du har satt inn etter nyttår, kan du sjonglere frem og tilbake med så mye du vil. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Det du har satt inn etter nyttår, kan du sjonglere frem og tilbake med så mye du vil. Det var det jeg trodde, men hvordan? Det går ikke på overføring mellom egne konti på nettbanken...? Bruker forresten DnbNor! Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Anyone? Det haster! Må jeg til banken for å få gjort dette? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan du ikke ringe banken og spørre? Men ja, sannsynligvis må du i banken for å ordne det da BSU kontoer er litt spesielle. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Kan du ikke ringe banken og spørre? Men ja, sannsynligvis må du i banken for å ordne det da BSU kontoer er litt spesielle. Gidder ikke ringe, skal jo uansett til Lillestrøm imorra så da går jeg innom da. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Var innom banken idag, fikk overført da. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå