einis Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 anskaffet meg nylig nye deler, et kt400 aopen ak77-8xmax hovedkort og en xp 2500 B prosessor. den har fungert forholdsvis greit det første døgnet, men ofte når jeg f.eks starter et krevende spill/applikasjon blir skjermen svar og pcn begynner å pipe som ei gravid berte på fødeavdeling (vel kanskje ikke, men blir like irritert hver gang) faktisk høres det ut som en ambulanse, diii dooo diii doo... tenkte det var overclockingen men prosessoren (clocket til 2ghz) ligger bare på 57-58grader, kan d være nok til å kutte strømmen til hele pcn? merkelig nok skjer d som regel i de samme programmene om igjen og om igjen. Feks. ea sports spill er bannlyst fra min pc(!) noen som kan hjelpe meg plz? kan d være noe med grafikkortet? aopen g4 440mx se, billig greier..men har nyeste detonator drivere.. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kan ikke noe om det hovedkortet, men den alarmen betyr noe. Legg merke til hvordan den er (rekkefølge av korte og lange toner og sånn), og titt i manualen til kortet. Der bør det stå ett eller annet sted hva dette spesifikke signalet betyr. Om det ikke står der, finnes informasjonen ett eller annet sted på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå