FrilanserBob Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Moderen har bursdag (blir 60) om 1 1/2 uke og jeg sliter virkelig med å finne gave. Hva skal man kjøpe til en dame som blir 60 og har alt av nips, ting og tang og ikke drikker vin? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kjøp ny Dildo, det faller alltid i smak "Spøk" til side , enkle ting som for eksempel truser, bh'er ogsv e har man alltid bruk for. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Kjøp ny Dildo, det faller alltid i smak "Spøk" til side , enkle ting som for eksempel truser, bh'er ogsv e har man alltid bruk for. Du spøker vel fortsatt håper jeg? Endret 25. april 2010 av WallStreet Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 kjøpte et duftelys til min mor et sikkelig fancy et fra the States Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva med en opplevelse? Konsertbillett e.l.? Da skaper du et minne istedenfor et objekt som blir lagt i skuffen og glemt. Uansett, når man har nådd den aldern må man jo nyte resten av livet så godt som mulig, så jeg ville blitt glad for en opplevelse om jeg var henne. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har hun ikke noen hobbyer som håndlaging, ellernoe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå