Gå til innhold

Inspirion 8500

Anbefalte innlegg

Eyh!

Jeg og en kompis kjøpte nettopp en Inspirion 8500 hver, og lurer på om noen har noen synspunkter om den, er det ett bra kjøp, m.m.

Betalte 13488,- for 2.0GHz Pentium 4-M, 256 mb ram (vi skal kjøpe mer ram fra komplett) samt Ge Force4 4200Go, WSXGA.

(PS! Vi har ikke fått pc'ene ennå. :o)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg fikk beskjed om at det ville ta 7-10 virkedager, så ville jeg få den levert på døren med Linjegods.

Jeg tok også med Mini PCI Wireless LAN (b/g) samt basestasjon på begge pc'ene, så det blir spennende og se hvordan det blir også.

Så de nettopp har "fortsatt" med tilbudet sitt, bare tilbyr ekstra ram gratis istedenfor frakt.. men det er jo ikke særlig gunstig, da frakt koster over 700 kr og rammen koster vel rundt 300 hos komplett.no, så flaks jeg bestilte igår.. (her sparer vi på ørene og bruker tusenlappene!) :woot:

Lenke til kommentar

Og jeg sender min i retur... Tastaturet er helt ubrukelig, og den bråker en del (når vifta går - og det gjør den relativt ofte). Bortsett fra det - virker maskina helt ok. Super skjerm og god ytelse!

Håper dere andre er mere heldige med tastaturet enn meg. Dell i USA har utviklet et nytt som de bytter ut med, men iflg. Teknisk support i Norge - er dette "ukjent" for Dell Europa foreløpig. Litt merkelig..???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...