marloz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Eyh! Jeg og en kompis kjøpte nettopp en Inspirion 8500 hver, og lurer på om noen har noen synspunkter om den, er det ett bra kjøp, m.m. Betalte 13488,- for 2.0GHz Pentium 4-M, 256 mb ram (vi skal kjøpe mer ram fra komplett) samt Ge Force4 4200Go, WSXGA. (PS! Vi har ikke fått pc'ene ennå. :o) Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Støyer den? Settes viften ofte i gang? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg er på nippet til å kjøpe en sånn selv, veldig fristende! hadde vært fint om du hadde giddet å skrive bittelitt om hva du syns om den når du får den Lenke til kommentar
marloz Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Hehe, jeg fikk beskjed om at det ville ta 7-10 virkedager, så ville jeg få den levert på døren med Linjegods. Jeg tok også med Mini PCI Wireless LAN (b/g) samt basestasjon på begge pc'ene, så det blir spennende og se hvordan det blir også. Så de nettopp har "fortsatt" med tilbudet sitt, bare tilbyr ekstra ram gratis istedenfor frakt.. men det er jo ikke særlig gunstig, da frakt koster over 700 kr og rammen koster vel rundt 300 hos komplett.no, så flaks jeg bestilte igår.. (her sparer vi på ørene og bruker tusenlappene!) Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hehe, dell har alltid forskjellige tilbud de Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jaja, da er min også bestillt! gleder meg en liten smule Lenke til kommentar
skamor Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Og jeg sender min i retur... Tastaturet er helt ubrukelig, og den bråker en del (når vifta går - og det gjør den relativt ofte). Bortsett fra det - virker maskina helt ok. Super skjerm og god ytelse! Håper dere andre er mere heldige med tastaturet enn meg. Dell i USA har utviklet et nytt som de bytter ut med, men iflg. Teknisk support i Norge - er dette "ukjent" for Dell Europa foreløpig. Litt merkelig..??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå