11elikri Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det noen her som vet om en nettside hvor man kan se på Ringenes Herre To Tårn, med NORSK tekst? Jeg skal nemlig se den med lillebroren min, men han forstår ikke en shiiit... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nei. Har du ikkje fått svar innan 14 minuttar så er det ingen som kan hjelpe deg... Kor gammal er han? Er det eit alternativ å leige eller kjøpe filmane? Lenke til kommentar
11elikri Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Nei. Har du ikkje fått svar innan 14 minuttar så er det ingen som kan hjelpe deg... Kor gammal er han? Er det eit alternativ å leige eller kjøpe filmane? Han er 10... Vi kan leie, men vi hadde så lyst til å se den i dag xD Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sjekket headweb og SF Anytime ? Lenke til kommentar
11elikri Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Sjekket headweb og SF Anytime ? Nei, det har jeg ikke! Takk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå