Ravis Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kan TV'en spille av mpeg2 filer eller Mpeg4 filer direkte fra USB eller minnekort? I så fall ser jeg at jeg mest sannsynlig må velge LCD, for jeg har ikke funnet plasma med USB. Finnes det modeller som har begge deler? Jeg skal ha nytt TV til hytta, og jeg har fra før av Panasonic G10(stuen) og PX80(kjelleren), to vanvittig bra tv'er. Jeg ønsker ikke å bevege meg over på LCD hvis de ikke har blitt bedre med etterslep det siste året. Budsjett 5-8 tusen. Noen tips? Jeg ønsker ikke å ofre noe særlig på bildekvalitet ift de to jeg allerede har, men det ville kanskje vært verd det om jeg kunne spilt av filer fra usb enheter direkte. ;-) Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Da får jeg svare selv... Kan jo håpe at noen leser dette og med det blir i stand til å assitere seg selv og andre :o Jeg kjøpte en Panasoninc som støtter SD minnekort. Dette kortet måtte formatteres med Panasonics eget lille program for å formattere SD kort. Vanlig formattering i Windows holdt ikke. Programmet finnes på Panasonic sin hjemmeside. Dernest brukte jeg et program som het MultiAVCHD: http://www.videohelp.com/forum/archive/avchd-sd-card-on-panasonic-plasma-th-p42g10a-t370585.html Dette programmet prosesserer AVCHD og MPEG2 og legger dem i en mappestruktur som kopieres rett over til root på SD kortet. Da fant Panasonic TV'en min videoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå