Vanessa88 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg føler egentlig bare det er et stort rot med alle formlene siden det er så utrolig mange. Kan selvsagt noen, men å lære alle tror jeg at jeg glatt kan glemme. Jeg har gått igjenom oppgavesettene som ligger på it's learning. Holder nå på å gå igjennom arbeidskravene før jeg skal jobbe med tidligere eksamensoppgaver. skjønner hva du mener. har en dårlig følelse på det her, hehe. synes teorien er verst. absolutt Hva er karakter - eller poengskalaen i makro? står på fasiten til gamle eksamensoppgaver Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 skjønner hva du mener. har en dårlig følelse på det her, hehe. synes teorien er verst. Teorien er helt klart verst ja. Kan man formlene klarer man regneoppgavene. Føler at svaralternativene på teorioppgavene er alt for like, det blir ofte vanskelig å eliminere noen alternativer. Lenke til kommentar
osirus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei, til høsten tar jeg Finans og Økonomistyring 1 (http://www.bi.no/bachelorstudier/Markedsokonom/?kurskode=bøk+3411) Har kjøpt den ene boka Bredesen, Ivar. 2011. Investering og finansiering. 4. utg. Gyldendal akademisk Ser at bare deler av den er pensum. Noen som vet hvilke kapitler som er pensum her? Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 skjønner hva du mener. har en dårlig følelse på det her, hehe. synes teorien er verst. absolutt står på fasiten til gamle eksamensoppgaver Hvordan gikk eksamen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei, til høsten tar jeg Finans og Økonomistyring 1 (http://www.bi.no/bac...rskode=bøk+3411) Har kjøpt den ene boka Bredesen, Ivar. 2011. Investering og finansiering. 4. utg. Gyldendal akademisk Ser at bare deler av den er pensum. Noen som vet hvilke kapitler som er pensum her? Deler av den boka er også også pensum på Finans og Økonomistyring 2. Hvis du går økonomi og administrasjon så skal du ha det på vårsemesteret. Lenke til kommentar
osirus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Deler av den boka er også også pensum på Finans og Økonomistyring 2. Hvis du går økonomi og administrasjon så skal du ha det på vårsemesteret. Ja ser det, men jeg tar markedsøkonom og usikker på om jeg skal ta Finans og Økonomistyring 2 senere eller ikke. Så vil først forholde meg til det som er pensum til Finans og Økonomistyring 1. Tenkte å begynne å lese litt i sommerferien :-) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja ser det, men jeg tar markedsøkonom og usikker på om jeg skal ta Finans og Økonomistyring 2 senere eller ikke. Så vil først forholde meg til det som er pensum til Finans og Økonomistyring 1. Tenkte å begynne å lese litt i sommerferien :-) Vel, da ville jeg hoppet over å lese noe i Bredesen før semesteret begynner. og fokusert kun på den andre boka. Lenke til kommentar
osirus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vel, da ville jeg hoppet over å lese noe i Bredesen før semesteret begynner. og fokusert kun på den andre boka. Ja, eneste er at den kommer i ny utgave i August så må vente litt med å kjøpe :-) Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvordan gikk eksamen? Det gikk ganske bra,håper på en C eller B,enn med deg? Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det gikk ganske bra,håper på en C eller B,enn med deg? Håper på det samme. følte det gikk greit. hadde du makroøkonomi for økonomer, eller den vanlige? Er så sykt keen på å se fasiten. Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvordan gikk eksamen? Håper det gikk nogenlunde greit. Håper jeg har riktig på de oppgavene hvor det stod mellom to alternativer, ellers kan det fort gå dårlig. Med deg da? Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 jeg var ganske sikker på 16 av oppgavene, så gjettet jeg vel på 6 stk. kan ha driti meg ut der. håper på en C, hadde vært deilig med en B. Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Håper på det samme. følte det gikk greit. hadde du makroøkonomi for økonomer, eller den vanlige? Er så sykt keen på å se fasiten. Hadde makroøkonomi for økonomer. Lenke til kommentar
Dynamisk Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 jeg var ganske sikker på 16 av oppgavene, så gjettet jeg vel på 6 stk. kan ha driti meg ut der. håper på en C, hadde vært deilig med en B. Har du lyst til å dele de oppgavene du er ganske sikker på er riktig? Jeg hadde nok maks uflaks i dag. Hadde lest masse, men ikke på mye av det vi fikk spørsmål om. Måtte gamble mye. Er så stressa, håper jeg ikke stryker.. Jeg nekter! håper du vil dele! Lenke til kommentar
Norish Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 noen som vet noe om sånn ca hvor lang tid det tar før fasiten kommer ut i makroen? 1 Lenke til kommentar
kops Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Evt. noen som vil dele svarene sine her? Lenke til kommentar
turana Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) noen som vet noe om sånn ca hvor lang tid det tar før fasiten kommer ut i makroen? Fasiten kommer vanligvis i løpet av de tre første dagene. Noen ganger kommer den mye senere og. Vanskelig å si, men det handler litt om hvor mye eksamenskontoret har å gjøre. Det har blitt sagt at sensorveil. er noe av det eksamenskontoret prioriterer sist. Endret 4. juni 2013 av turana Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Har du lyst til å dele de oppgavene du er ganske sikker på er riktig? Jeg hadde nok maks uflaks i dag. Hadde lest masse, men ikke på mye av det vi fikk spørsmål om. Måtte gamble mye. Er så stressa, håper jeg ikke stryker.. Jeg nekter! håper du vil dele! Hehe, nei det tørr jeg ikke. Tenk om jeg driter meg ut. har tenkt mer og mer utover kvelden nå at jeg havner på en D. hehe. Lenke til kommentar
Dynamisk Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hehe, nei det tørr jeg ikke. Tenk om jeg driter meg ut. har tenkt mer og mer utover kvelden nå at jeg havner på en D. hehe. Nei, da får jeg bite tenna sammen og vente.. Hehe. Jeg er så spent! Håper på det beste!! Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Har hørt at makroøkonomi studentene har fått tilbake fasiten. har dere for økonomer fått den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå