Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Jeg føler egentlig bare det er et stort rot med alle formlene siden det er så utrolig mange. Kan selvsagt noen, men å lære alle tror jeg at jeg glatt kan glemme. Jeg har gått igjenom oppgavesettene som ligger på it's learning. Holder nå på å gå igjennom arbeidskravene før jeg skal jobbe med tidligere eksamensoppgaver.

skjønner hva du mener. har en dårlig følelse på det her, hehe. synes teorien er verst. absolutt

Hva er karakter - eller poengskalaen i makro?

står på fasiten til gamle eksamensoppgaver

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner hva du mener. har en dårlig følelse på det her, hehe. synes teorien er verst.

Teorien er helt klart verst ja. Kan man formlene klarer man regneoppgavene. Føler at svaralternativene på teorioppgavene er alt for like, det blir ofte vanskelig å eliminere noen alternativer.

Lenke til kommentar

Hei, til høsten tar jeg Finans og Økonomistyring 1 (http://www.bi.no/bac...rskode=bøk+3411)

Har kjøpt den ene boka Bredesen, Ivar. 2011. Investering og finansiering. 4. utg. Gyldendal akademisk

Ser at bare deler av den er pensum. Noen som vet hvilke kapitler som er pensum her?

Deler av den boka er også også pensum på Finans og Økonomistyring 2. Hvis du går økonomi og administrasjon så skal du ha det på vårsemesteret.

Lenke til kommentar

Deler av den boka er også også pensum på Finans og Økonomistyring 2. Hvis du går økonomi og administrasjon så skal du ha det på vårsemesteret.

Ja ser det, men jeg tar markedsøkonom og usikker på om jeg skal ta Finans og Økonomistyring 2 senere eller ikke. Så vil først forholde meg til det som er pensum til Finans og Økonomistyring 1.

Tenkte å begynne å lese litt i sommerferien :-)

Lenke til kommentar

Ja ser det, men jeg tar markedsøkonom og usikker på om jeg skal ta Finans og Økonomistyring 2 senere eller ikke. Så vil først forholde meg til det som er pensum til Finans og Økonomistyring 1.

Tenkte å begynne å lese litt i sommerferien :-)

Vel, da ville jeg hoppet over å lese noe i Bredesen før semesteret begynner. og fokusert kun på den andre boka.

Lenke til kommentar

jeg var ganske sikker på 16 av oppgavene, så gjettet jeg vel på 6 stk. kan ha driti meg ut der. håper på en C, hadde vært deilig med en B.

Har du lyst til å dele de oppgavene du er ganske sikker på er riktig? Jeg hadde nok maks uflaks i dag. Hadde lest masse, men ikke på mye av det vi fikk spørsmål om. Måtte gamble mye. Er så stressa, håper jeg ikke stryker.. Jeg nekter! :) håper du vil dele! :)

Lenke til kommentar

noen som vet noe om sånn ca hvor lang tid det tar før fasiten kommer ut i makroen?

Fasiten kommer vanligvis i løpet av de tre første dagene. Noen ganger kommer den mye senere og. Vanskelig å si, men det handler litt om hvor mye eksamenskontoret har å gjøre. Det har blitt sagt at sensorveil. er noe av det eksamenskontoret prioriterer sist.

Endret av turana
Lenke til kommentar

Har du lyst til å dele de oppgavene du er ganske sikker på er riktig? Jeg hadde nok maks uflaks i dag. Hadde lest masse, men ikke på mye av det vi fikk spørsmål om. Måtte gamble mye. Er så stressa, håper jeg ikke stryker.. Jeg nekter! :) håper du vil dele! :)

Hehe, nei det tørr jeg ikke. Tenk om jeg driter meg ut. har tenkt mer og mer utover kvelden nå at jeg havner på en D. hehe.

Lenke til kommentar

Hehe, nei det tørr jeg ikke. Tenk om jeg driter meg ut. har tenkt mer og mer utover kvelden nå at jeg havner på en D. hehe.

Nei, da får jeg bite tenna sammen og vente.. Hehe. Jeg er så spent! Håper på det beste!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...