Muzungu Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vedleggsforsiden kandu bare printe fra Banner, der du lagde bruker for å søke skoleplass. Ellers er det ingen problem å sende inn vitnemålet uten det arket. Bare legg ved navn og fødselsnummer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg la faktisk ikke med navn eller fødselsnummer. Da dette står på vitnemålet. Men tar en telefon til BI i morra, for å være sikker. Tusen takk for hjelpen folkens. Om alt ordner seg så ses vi til høsten på handelshøyskolen BI i Oslo Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Når begynner vi på skolen? Semesterstar for NYE studenter er 16 august.. Betyr det at det skal være en uke med fadderuke først da? Så jeg som andreårs student starter 23 august? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 begynner å glede meg jeg as : D Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 yoyoyoyo. fikk utdanningsplanen på mail fra BI nå, men der står bare 1. og 2. året.. why? har de ikke planlagt hele løpet? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 yoyoyoyo. fikk utdanningsplanen på mail fra BI nå, men der står bare 1. og 2. året.. why? har de ikke planlagt hele løpet? Fikk også bare for 2 år t.o.m vår 2012 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Når sendte dere inn vitnemålet? Siden dere har fått svar alt? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Når sendte dere inn vitnemålet? Siden dere har fått svar alt? Jeg gjorde det i mai måned Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Oi såpass ja, tenkte dere avsluttet skolen som meg nå i sommer. Men da er det ikke rart. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg sendte mitt rett etter at jeg søkte, tror det var i mars. Jeg ble ferdig med vgs. til sommeren 2008, så har jeg studert matte, jobbet litt og reist. Skal bli godt å "komme i gang". Jeg fikk forresten òg studieplanen tilsendt på mail i dag, men bare frem til våren 2012. Regner med at det er ganske normalt. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nice. Jeg er i samme båt som muzungu.. 2008 ftw : ))) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 yoyoyoyo. fikk utdanningsplanen på mail fra BI nå, men der står bare 1. og 2. året.. why? har de ikke planlagt hele løpet? Fikk også bare for 2 år t.o.m vår 2012 Fordi de i fjor la om alle linjene og har da ikke planlagt 3. året enda nei... Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei jeg orket ikke å hoppe rett fra vgs til ujniversitet utdannelse så tok meg ett friår, og angrer ikke ett sekund på det! Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 da er utdanningsplan, timeplan og pensumliste klart ser lovende ut, men det må jobbes knallhardt. blir ikke så veldig mye tid til alkohol og puling, nei. men det betaler seg nok til slutt Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 er det flere her som må låne penger fra lånekassen til skolepenger? jeg har ennå ikke søkt, bør vel gjøre det snart. når er fristen for å betale første semester ? Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg må ikke, ikke de første par årene i alle fall, men ser ingen grunn til å la være. Er rentefritt mens jeg studerer, så taper ikke noe på det. Nå må jeg bare komme inn, venter fortsatt på svar. Sendte vitnemålet i forrige uke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, hvorfor ikke? Man kan heller ha pengene sine i banken og få renter. Win-win. Lenke til kommentar
whodat Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tgnedal: Første uken kommer du nok til å finne ut at det fort blir noen år med MYE alkohol og puling. BI er kjent for høy partyfaktor, og det å delta på fester er etter min mening en del av skolehverdagen. Siden stort sett all undervisning foregår i store auditorium, så er festligheter en viktig anledning for å bli kjent med medstudenter. Skoledagene blir mye bedre om du kjenner mange i klassen, og da er skolefestene viktige. Dersom man er litt disiplinert, så er det ikke noe problem å feste flere ganger for måneden, og samtidig få toppkarakterer! Mange av de beste studentene er de samme personen som fester mest. Trivsel er viktig for gode karakter! Her kommer også studielånet inn.. Fristen for å betale første semester er i semptember en gang om jeg ikke husker feil fra i fjor. Noen andre som skal begynne i andre klasse på BI i Oslo(bytte fra BI i en annen by) og har planer om å delta på Fadderullan? Lenke til kommentar
turana Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor finner jeg PIN koden for innlogging på banner greia? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du får et brev i posten med studentnr, brukernanv og passord etter at du har betalt depositumet for skoleplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå