Bluehorse Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er jeg den eneste som ikke kommer inn på atbi? Kommer ikke inn selv, ubrukelig side! Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 er åpen nå og karakteren for BØK ligger ute! Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen som har erfaring med å klage på karakterer? Er så redd for å bli satt ned selvom jeg mener jeg skal opp et hakk. 1 Lenke til kommentar
turana Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 er åpen nå og karakteren for BØK ligger ute! BØK1? Hvilken skole? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
turana Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noen som har erfaring med å klage på karakterer? Er så redd for å bli satt ned selvom jeg mener jeg skal opp et hakk. Jeg har klaget en gang. Gikk opp fra B til A Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har klaget en gang. Gikk opp fra B til A Håper på det samme selv. Men er det slik at de kan sette ned karakteren? Lenke til kommentar
turana Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Håper på det samme selv. Men er det slik at de kan sette ned karakteren? Jepp! Hvilket fag er det? fag som så å si bare er utregninger som blant annet finans og økonomisyring 1 er det liten hensikt å klage på Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jepp! Hvilket fag er det? fag som så å si bare er utregninger som blant annet finans og økonomisyring 1 er det liten hensikt å klage på Ja, der er det jo prosentgrenser så den er grei. Faget er Jus for eiendomsmeglere så vil tro det har litt med hvilken sensor som har sensurert oppgaven. Noen er vel strengere enn andre. Lenke til kommentar
turana Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ja, der er det jo prosentgrenser så den er grei. Faget er Jus for eiendomsmeglere så vil tro det har litt med hvilken sensor som har sensurert oppgaven. Noen er vel strengere enn andre. Der har du større mulighet til å få gjennomslag på en klage ja. Men krev karakterbegrunnelse før du klager. Klagen min var formulert utelukkende med utganspunkt i karakterbegrunnelsen Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 BØK1? Hvilken skole? Hvordan gikk det? BØK 1 ja! Oslo BI... er storfornøyd med min karakter.. enn du da? Fikk B.. Lenke til kommentar
turana Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 BØK 1 ja! Oslo BI... er storfornøyd med min karakter.. enn du da? Fikk B.. Har ikke fått vi i Trheim enda. Jeg tok opp en B Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Har ikke fått vi i Trheim enda. Jeg tok opp en B ;-) Lenke til kommentar
ggree Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har klaget en gang. Gikk opp fra B til A Hvordan utfylte du denne klagen? Hvordan var oppsettet osv? Vurderer å klage selv, men usikker på hvordan jeg skal skrive klagen. Kjenner du, eller vet du forøvrig om noen som har klaget og for deretter blitt satt ned en karakter? Lenke til kommentar
ggree Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Noen her som har vært på utveksling? Lenke til kommentar
underho Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det noen som har hatt faget SØK 1101 Mikroøkonomi? Pensumboken er på nesten 700 sider, og jeg lurer derfor på om innholdet er vanskelig? Kreves det veldig mye arbeid for å forstå faget? Lenke til kommentar
turana Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det noen som har hatt faget SØK 1101 Mikroøkonomi? Pensumboken er på nesten 700 sider, og jeg lurer derfor på om innholdet er vanskelig? Kreves det veldig mye arbeid for å forstå faget? Jeg har hatt SØK 3420 Mikroøkonomi. Jeg antar de to kursene er noenlunde like. Det var vel rundt 200 sider av boken som var pensum. Pensumboken er vel "moderne mikroøkonomi" av C.riis og E.mooen? Uansett, SØK 3420 var ekstremt lett. Har du grunnleggende matteferdigheter, herrunder lett partiellderivasjon i fingertuppene så er det kun lett teori som du må forstå. Hvordan utfylte du denne klagen? Hvordan var oppsettet osv? Vurderer å klage selv, men usikker på hvordan jeg skal skrive klagen. Kjenner du, eller vet du forøvrig om noen som har klaget og for deretter blitt satt ned en karakter? Se noen sider tilbake. der skal jeg ha skrevet litt om hvordan jeg gikk frem Lenke til kommentar
MisterPrice Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei. Jeg tar faget kommunikasjon for ledere og organisasjoner på BI nå og vi på gruppa sikter mot en A. Er det noen her som har hatt kurset før og som kan komme med noen tips til hva som er lurt å gjøre i oppgaven? På forhånd takk. Lenke til kommentar
ggree Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva heter graden "Bachelor i Økonomi og ledelse (Siviløkonom)" på engelsk? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Noen som har lastet ned SAS JMP? Hva skal man gjøre når man har lastet det ned for å få det til å fungere? Når jeg trykker på det kommer det bare opp en mappe med mange rare filer i. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei, har et spørsmål angående Økonomistyring og investeringsanalyse bacheloren. Vi skal ha tre seminarer den første den 30 Januar for min del og minimum 2 veiledninger, men det står også noe om innleveringer. Jeg hørte bare om innleveringene til seminarene på informasjonsmøtet. Er det noen andre innleveringer også? Ser ikke noe om det på itslearning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå