turana Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 B på begge to. Semiskuffa, hadde trua på A på én av de hvertfall. Enn med deg? A på styring og C på strategi. Fryktelig skuffa. Det blir levert en klage Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 A på styring og C på strategi. Fryktelig skuffa. Det blir levert en klage Det er visstnok mange som skal klage på strategien. Mye D, E og F ute og går hos de jeg har snakka med. Lenke til kommentar
turana Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er visstnok mange som skal klage på strategien. Mye D, E og F ute og går hos de jeg har snakka med. Såpass å ja!! Hvilken skole går du på? Trondheim? Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Såpass å ja!! Hvilken skole går du på? Trondheim? Gikk i Trondheim de to første årene, tar sisteåret i Nydalen. Trondheim: 2*D, E, F. Nydalen: C, D, D. (de jeg har snakket med) Alle skal klage;p Lenke til kommentar
Jenny1003 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 B i strategi her, nydalen Lenke til kommentar
turana Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Gikk i Trondheim de to første årene, tar sisteåret i Nydalen. Trondheim: 2*D, E, F. Nydalen: C, D, D. (de jeg har snakket med) Alle skal klage;p Virker som det er hardt å få en god karakter i Strategi da. En klage funker mest sannsynlig ikke, men er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) A på styring og C på strategi. Fryktelig skuffa. Det blir levert en klage Jeg har også hørt om mange som skulle klage i strategi. Endret 12. august 2013 av Tech12 Lenke til kommentar
turana Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi og hadde skrevet en god oppgave, i hvertfall i motsetning til andre som også fikk C. Har klaget en gang jeg og.. Da gikk jeg opp fra B til A, så det er jo mulig. Problemet med strategien er jo hvordan du skal formulere klagen. Har du noen tanker rundt det? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har noen kalkulatornotatet som ble lagt ut itslearning? glemte å lagre det! Tenker da på Finans og Økonomistrying 1. Trenger både notat nr 1 og notat nr 2. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg hørte noen rykter om at noen forelesere har sagt at en "teknisk" beslutningsanalyse med kompensasjonsvekting etc var svært viktig, mens min foreleser (Tore Wiik) gang på gang gjentok at det holdt med en mer enkel analyse. Der kan det jo muligens ligge en begrunnelse, hvis det er slik at noen sensorer har sett strengere på dette enn andre. Endret 12. august 2013 av Tech12 Lenke til kommentar
Jenny1003 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg har hatt Wiik i år også, og fikk B. Har bare fulgt oppsettet han la ut step by step og hadde vel 1000 ord for lite.. Hadde egentlig trodd jeg ville ende med C .. Lenke til kommentar
BrehT1 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Noen som har fått sensur på årets Bedriften eksamen enda? Spent på hvordan det går, med tanke på alle som valgte oppgave 2. Lenke til kommentar
the_dude89 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Noen her som vet hvordan masteren i finansiell økonomi ved NTNU er kontra BI? Lenke til kommentar
Jespersen90 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Hei. Skal opp i finansiell styring nå til våren. Til dere som klarte valutaoppgavene i finansiell styring: Hva leste dere på? Har planlagt å gå igjennom forlesningsnotatene (fra BI Oslo) og se på tidligere multiple choice oppgaver og oppgavene som er lagt ut på its learning. Hva mer bør jeg se på i valutta delen? Lenke til kommentar
turana Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Hei. Skal opp i finansiell styring nå til våren. Til dere som klarte valutaoppgavene i finansiell styring: Hva leste dere på? Har planlagt å gå igjennom forlesningsnotatene (fra BI Oslo) og se på tidligere multiple choice oppgaver og oppgavene som er lagt ut på its learning. Hva mer bør jeg se på i valutta delen? Pensum ble endret Høstsemesteret 2012. Lån finansiell risikostyring av Pål E. Korsvold på biblioteket. Kun de første 4 kap. er pensum. Les disse nøye så ligger du godt an. Er ikke mer enn 140 svært små og lettleste sider. Personlig så synes jeg det er helt bortkastet å se på forelesningsnotater så fremt man ikke har lest pensum. Endret 28. desember 2012 av turana Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noen andre som ikke får sjekket mikrokarakteren på atbi? Noen må gjøre noe med den siden! Er altfor ofte nede. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Noen som kan hjelpe meg med å laste ned timeplanen til kalender? Funket bra med appen, så skjønner ikke hvorfor de måtte endre det. Lenke til kommentar
Sebastian! Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Noen andre som ikke får sjekket mikrokarakteren på atbi? Noen må gjøre noe med den siden! Er altfor ofte nede. Nå var det en planlagt nedetid fra 8 til 22 igår, dessutten har vel ikke mikrokarakterene blitt lagt ut enda. Lenke til kommentar
turana Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvordan har Markedsføringsledelse gått til dere her? Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Nå var det en planlagt nedetid fra 8 til 22 igår, dessutten har vel ikke mikrokarakterene blitt lagt ut enda. Fikk ikke sjekket kl 24 heller, men for all del kan det være at vedlikeholdet varte lenger. Fikk sjekket det i morges, så ja, mikrokarakteren er kommet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå