Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fasit for de som hadde BØK 1 i dag.

Si i fra hvis noen mener noe er feil

Så raskt over. Du har i hvertfall bomma på oppgave 22

10) Bruttofortjeneste skal vel ikke regnes av salgspris inkl Mva, eller sa oppgaven det?

Får du bekrefta om oppgave 10 er 0,4 eller 0,32,?

Står mest sannsynlig mellom en A eller en B til ei venninde som hadde eksamen.

Endret av turana
Lenke til kommentar

Enkel regnefeil også i oppgave 24, må passe på hoderegningen Midtdal. Hvem er du egentlig, og hvorfor i all verden bruker du tid på å produsere slike liksom-sensorveiledninger?

Svaret er riktig, så det er ingen regnefeil. skrev av feil.

Siden du spør, så lurer jeg på hvem du er som bruker hele kvelden på å lete etter feil i fasiten (noe som forsåvidt er bra, for da blir ting retta på). Takk for det

Lenke til kommentar

Så raskt over. Du har i hvertfall bomma på oppgave 22

10) Bruttofortjeneste skal vel ikke regnes av salgspris inkl Mva, eller sa oppgaven det?

Får du bekrefta om oppgave 10 er 0,4 eller 0,32,?

Står mest sannsynlig mellom en A eller en B til ei venninde som hadde eksamen.

Takk for det! I oppgave 10 skal bruttofortjenesten ikke regnes av salgspris inkl mva. Det stemmer. Der har jeg feil. Det blir da 0.4 som du sier.

Når det kommer til oppgave 22 så er alt riktig satt opp, bare bomma litt på kalkulatoren. Svaret er selvfølgelig 4000*1000 = 4 000 000.

Jeg hadde ikke trodd at 200 stk skulle laste ned det her. burde kanskje vært litt mer flid

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre deg en ting, HVEM ER DU EGENTLIG? Du er virkelig retarded, og jeg lurer på om du er sur for å ha svart feil på mange av oppgavene? Du er som en rotte, ingen vil ha dem i sitt hus, så dersom du skal kritisere folk for hvorfor de gidder å lage en sensorveiledning så stikk :)

Haha, går ikke på BI, og hadde jeg gjort det tror jeg ikke jeg hadde klart å svare galt på noen av de oppgavene selv om jeg hadde prøvd. Skremmende hvor enkle og overfladiske de er. Jeg kritiserer forøvrig ikke, finner bare det hele noe merkelig.
Lenke til kommentar

Svaret er riktig, så det er ingen regnefeil. skrev av feil.

Siden du spør, så lurer jeg på hvem du er som bruker hele kvelden på å lete etter feil i fasiten (noe som forsåvidt er bra, for da blir ting retta på). Takk for det

Hele kvelden? Brukte vel totalt 1min på å skumme gjennom fasiten, var bare interessert i å se hvilket nivå oppgavene lå på. Når jeg spør hvem du er så er ikke det ment som noen retorisk fornærmelse, jeg var bare genuint nysgjerrig på om du er student i faget eller om du er stud.ass elns.
Lenke til kommentar

Hele kvelden? Brukte vel totalt 1min på å skumme gjennom fasiten, var bare interessert i å se hvilket nivå oppgavene lå på. Når jeg spør hvem du er så er ikke det ment som noen retorisk fornærmelse, jeg var bare genuint nysgjerrig på om du er student i faget eller om du er stud.ass elns.

Du var jammen rask. Jeg forstår! Jeg hadde eksamen selv, så jeg er student.

Min oppgave er jo nå allerede sensurert, så for min del er det ganske ålreit å legge den ut:)

No hate, god jul :)

Lenke til kommentar

Godt å høre!

Når du sier at en venninde står mellom A og B, vet du hva grensa er der? Grensa mellom C og B pleier å være rundt 70%.

Normen er rundt 90%, men på den der eksamenen burde det være opp mot 100%. Det der var den klart letteste BØK1 eksamen som har blitt gitt etter den nye reformen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...