Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Hei! Er dette dine svar eller er det fasit? Hvis det er dine svar, har du sammenliknet med noen andre for å se om det stemmer? Hadde eksamen jeg også, men jeg er at typen "satse på å bestå" når det gjelder Økonometri, så lite vits å sammenlikne med mine svar :p Endte opp på 33 poeng hvis dette er fasit :)

Har du forresten noen formening og poengskalaen?

Dette er mine svar, men mine svar er forsåvidt fasiten.

Poengskalaen har vært slik da det var 30 spm, men den endrer seg etter normalfordelingen for hver gang.

Fra Til Karakter

000 014 F

015 024 E

025 033 D

034 046 C

047 061 B

062 090 A

Endret av ProGranny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja

ja

Har du gjort siste spillrunden samt fagoppgaven? Ser for meg at den fagoppgaven kommer til å være bullshit fra begynnelse til slutt. Har du vært i forelesningen? Har selv vært i noen få og fant tidlig ut at forelesningene ikke hadde særlig stor relevans ifht spillet og oppgaven.

For et tullefag!

Lenke til kommentar

Har du gjort siste spillrunden samt fagoppgaven? Ser for meg at den fagoppgaven kommer til å være bullshit fra begynnelse til slutt. Har du vært i forelesningen? Har selv vært i noen få og fant tidlig ut at forelesningene ikke hadde særlig stor relevans ifht spillet og oppgaven.

For et tullefag!

Jeg har levert alt. Den fagoppgaven er bare bullshit ja. Prøv å få med litt ekstra teori fra pensum i andre fag. Har du hatt mikro så er det forsåvidt ganske relevant.

Jeg leverte oppgaven i fjor, men glemte den ene innleveringen, så jeg gjør den i år. Fikk A på oppgaven uten å være i forelesning eller kjøpe bok. Hele faget er helt latterlig

Lenke til kommentar

Driver og leser til BØK1 eksamen nå. Har helt glemt hvordan man regner ut effektiv årsrente på kalkulatoren! La oss si at man tar opp lån i banken, og den månedlige renten er på 0.53 % Hva trykker man inn da? Har formelen men aner ikke hva jeg trykker inn!

Lenke til kommentar

Driver og leser til BØK1 eksamen nå. Har helt glemt hvordan man regner ut effektiv årsrente på kalkulatoren! La oss si at man tar opp lån i banken, og den månedlige renten er på 0.53 % Hva trykker man inn da? Har formelen men aner ikke hva jeg trykker inn!

1,0053 12 ganger. 1,0053 opphøyd i 12

Lenke til kommentar

Det er en spesiell avansert type man kan bruke ja, men det er også lov med en vanlig helt enkel kalkulator. Kan man ha kalkulator med tax+ og tax- knapper på da? Det står på bi-siden at man kan bruke kalkulator med pluss, minus, deling og gange osv, men det står ikke noe om tax knapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...